Ukrsibbank отримав нагороду кращого роботодавця в Україні та Європі — Top Employer. Це єдиний в Україні банк, який пройшов міжнародну сертифікацію як роботодавець, і одна з шести міжнародних компаній в країні, що має статус Top Employer.
Люди — наш ключовий актив, що допомагає Ukrsibbank бути кращим роботодавцем України і Європи
Крім українського Ukrsibbank в міжнародній групі BNP Paribas цю сертифікацію отримали банки в Бельгії, Франції, Німеччини, Італії, Люксембурзі, Польщі і Туреччини. Один з головних критеріїв отримання такого звання — залученість керівництва у взаємодію з людьми. «У нашому випадку численні факти участі лідерів у залученні та розвитку талантів, підвищення задоволеності і лояльності працівників, управлінні змінами стали серйозною перевагою при проходженні сертифікації», — пояснює начальник департаменту менеджменту персоналу Ukrsibbank BNP Paribas Group Наталія Галунко.
Така сертифікація проводиться з 1991. Інститут TOP Employers застосовує єдину методологію для оцінки роботодавців. На даний момент її пройшли вже більше півтора тисяч організацій у 118 країнах світу. В них працює більше шести мільйонів чоловік.
Місія TOP Employers — «прискорювати вплив орієнтованої на людей стратегії, щоб робити світ роботи краще». Така сертифікація не тільки визнання досягнень, але і мотивація для подальшого розвитку, кажуть у Ukrsibbank. Це і доступ до кращих світових HR-практик, і вивчення прикладів колег по групі, і відмінний стимул для вдосконалення кадрової політики. «Сьогодні ми — єдиний банк в Україні, який пройшов міжнародну сертифікацію як роботодавець. Сьогодні ми — одна з 6 міжнародних компаній в країні, що має статус TOP Employer», — з гордістю додає Наталія Галунко.
У майбутнє Ukrsibbank дивиться впевнено. В його HR-стратегії в пріоритеті найближчим часом — завдання з розвитку Data, Digital, Agile компетенцій, а також розвиток лідерів і формування компетентності в управлінні змінами.
ПЕРЕТВОРЮВАТИ ВИКЛИКИ В МОЖЛИВОСТІ
«Криза не вплинула на напрям нашої стратегії роботи з людьми, він змусив нас прискоритися і чітко слідувати пріоритетам», — говорить Наталія Галунко про пандемію COVID-19. Фокус змістився на безпеку як клієнтів, так і співробітників. Банк зробив все, щоб максимально знизити прямі контакти. Для цього клієнтам надали максимум сервісів «з дому», інвестувавши в канали дистанційного обслуговування. Ведеться робота і над тим, щоб всі консультанти могли використовувати інструменти дистанційного обслуговування.
Але мова не тільки про клієнтів, а й про співробітників. Вже в перші дні карантину Ukrsibbank відкрив гарячу лінію HR. Головними питаннями були надання засобів індивідуального захисту, зміни графіка роботи, організація віддаленого доступу, транспорт до робочого місця. Крім того, HR підрозділ банку створив спеціальний телеграм-канал для всіх співробітників, щоб регулярно ділитися важливими новинами, графіками організованого транспорту та іншими новинами. Зараз він об'єднує вже більше трьох тисяч співробітників.
«В нестандартній ситуації багато людей опинилися в інформаційному вакуумі», — розповідає Наталья Галунко. Для співробітників банку, які звикли до наявності інструкцій і схем роботи, невизначеність стала причиною значного стресу «Для нас ця ситуація ще раз підтвердила, що успіх організації залежить від лідерів і їх присутності на всіх організаційних рівнях», — додає начальник департаменту менеджменту персоналу Ukrsibbank.
Звернення на гарячу лінію показали: багато співробітників банку звертаються з питань організації роботи, а з-за хвилювання, бажання висловитися і бути почутими. У результаті банк запропонував всім співробітникам окрему лінію консультування з професійним психологом. Перетворювати виклики в можливості — один із принципів банку. Карантин також став поштовхом для розвитку нових форм роботи. HR-команда
Ukrsibbank швидко налагодила навчання у вигляді вебінарів. «Простіше кажучи, ми навчали колег як організовувати онлайн сесії та адміністрували перші воркшопи і робочі наради», — каже Наталя. Вона додає, що в нинішній стратегії банку digital і agile знання та навички співробітників позначені як ключові для розвитку в майбутньому.
За її словами, запорукою успіху антикризової політики банку стала залученість керівництва. «Для цього важливо, щоб лідери чітко транслювали бачення цілої картини — великого контексту і демонстрували розуміння того, як організація повинна реагувати на кризу і що буде з компанією в майбутньому. Люди повинні почувати себе частиною великого цілого», — ділиться Наталія Галунко. Для цього банк щотижня організовує стріми на YouTube каналі, де топ-менеджмент в прямому ефірі відповідає на питання співробітників.
УРОКИ НА МАЙБУТНЄ
«Ми розуміємо, що карантин — це тимчасово. І організації потрібно повернутися до звичайного операційного циклу. Вже зараз ми консультуємо менеджерів, розуміючи, що як раніше вже не буде. Люди прийдуть на робочі місця з іншими очікуваннями, яких раніше не було. І це наш новий виклик», — говорить про плани HR-команди Ukrsibbank Наталія Галунко.
Ключовим фактором успіху у швидко мінливому світі в банку називають лідерів на всіх організаційних рівнях компанії. І йдеться не просто про менеджерської позиції, а про бачення, куди рухається компанія, мужність брати відповідальність за нестандартні рішення, пояснює керівник. Потрібно пам'ятати і про емпатії, яка дозволяє усвідомлювати страхи і переживання інших людей.
Наталія Галунко також перераховує уроки, які банк виніс із ситуації.
Перший, за її словами, пріоритет у розвитку лідерів.
Другий — комунікація повинна бути достатньою. Надлишкова комунікація також шкідлива, як і недостатня». Через розвиток лідерів банк буде оновлювати стратегію комунікацій, зміщуючи акцент з загальнобанківській на двосторонню комунікацію в малих групах.
Третій урок — вміння керувати змінами. «До кризи ми почали інвестувати у формування цієї компетенції. Сьогодні ми розуміємо, що це наша ключова компетенція, яка повинна стати складовою моделі компетенцій всіх керівників», — підсумовує Наталя Галунко.
Коментарі