Пресслужба Приватбанку повідомила, що додаток Приват24 і контакт-центр банку відновили роботу. Однак «Мінфін» перевірив — мобільний додаток все ще не працює.
«Приватбанк відновив штатну роботу веб та мобільного Приват24, контакт центру банку, які були тимчасово недоступними через аварійну ситуацію мережевого обладнання.
4 червня 2020, 15:38
Приват заявив, що «полагодив» Privat24. Але додаток все ще не працює
Процесинг Приватбанку, мережа банкоматів, терміналів самообслуговування та оплата картками у торговельній мережі та інтернеті працює у штатному режимі», — повідомили в банку.
Доповнено. У Приватбанку заявили, що всі технічні команди банку докладають максимум зусиль для відновлення роботи Приват24 для фізичних осіб.
«Зараз ви можете зайти в онлайн-банкінг, однак сервіси працюють нестабільно. Ми ще раз хочемо подякувати за ваше розуміння і підтримку в складних ситуаціях. Робимо все можливе для повного відновлення роботи всіх наших сервісів», — зазначила пресслужба банку.
Нагадаємо
- У роботі онлайн-банкінгу Privat24 стався збій: користувачі не можуть скористатися сайтом і мобільним додатком з 10:30 ранку. У банку повідомляли, що усунення проблеми займе близько години.
Джерело:
Мінфін
Коментарі - 17
Спасибо!
У тех кто смог зайти все по 0, так же для входа требует данные авторизации минимум месячной давности.
Теперь он вообще работать не будет. Ха
- мені здається у Київстара має бути більший і складніший.
Логіка міркування - у Привата клієнтів менше, транзакцій менше, навантажнення менше, інфраструктура менш різноманітна.
То що ж там такого «найвеличнішого» у Приваті?