У квітні українці придбали і поставили на облік 3,7 тис. нових легкових авто або майже вдвічі менше, ніж роком раніше. Про це повідомляє Укравтопром.
Карантинний квітень обвалив ринок нових авто. Що обирають українці
Що обирають українці
Незважаючи на різке падіння кількості реєстрацій нових машин, третій місяць поспіль залишається незмінною трійка лідерів ринку – Renault, Toyota, KIA. Втім, і роком раніше квітневий рейтинг в тому ж порядку очолювали ті ж бренди.
Проте не обійшлося і без сюрпризів. На четверте місце піднявся BMW, що у минулому році займав дев’яту позицію, а у попередньому місяці тринадцяту. Здивував і Mercedes-Benz, один з небагатьох брендів, які продемонстрували зростання продажів, показавши шостий результат місяця. Роком раніше Mercedes-Benz займав 14 рядок рейтингу, а у березні цього року був одинадцятим.
Читайте також: Авторинок в Україні. У I кварталі продажі впали в два рази
Топ-10 брендів квітневого ринку нових легкових автомобілів
- Renault – 771 шт. (-31% до квітня-2019);
- Toyota – 428 шт. (-56%);
- KIA – 259 шт. (-59%);
- BMW – 184 шт. (-11%);
- Skoda – 180 шт. (-67%);
- Mercedes-Benz – 177 шт. (+16%);
- Mazda – 173 шт. (-15%);
- Nissan – 133 шт. (-69%);
- Peugeot – 131 шт. (-33%);
- Hyundai – 121 шт. (-68%).
Найбільш продаваним автомобілем місяці став Renault Duster – 278 штук.
Всього за період з січня по квітень поточного року на українському ринку було зареєстровано 23,9 тис. продажів нових легкових автомобілів, що на 5% менше, ніж торік.
Читайте також: Новий податок на авто з пробігом: як зміняться ринок і ціни
Нагадаємо
У березні 2020 року, частина якого пройшла у режимі карантинних обмежень, українці зареєстрували 6244 нових легкових автомобілів, повідомив «Укравтопром».
У річному вираженні реєстрації знизилися на 15%. Також березневий результат виявився найгіршим з початку року.
Коментарі - 18
То есть некоторые МРЕО тоже работают! Но только для своих :)
Сервисные центры не ставят на учет только б.у.
Те кто собирался покупать - купят, возможно чуть позже, возможно чуть дешевле.
Меньше автомобилей не станет, они станут менее екологичные, качественные и безопасные и все равно выедут на дороги. Никакого позитива в этой ситуцаии не вижу...
Раньше, я ездил на метро, теперь я езжу на такси, но таксисты будут на улице всё равно.
А вот древних дизельных пассатов более чем достаточно.
У нас на предприятии 3 свои автостоянки примерно на 2000 авто - заняты под завязку. Заняли еще 2 большие площадки возле супермаркетов, и все равно мест не хватает на всех.
Тогда Сингх купил десять автомобилей, переправил их в Индию и велел использовать для перевозки мусора.