У квітні українці придбали і поставили на облік 3,7 тис. нових легкових авто або майже вдвічі менше, ніж роком раніше. Про це повідомляє Укравтопром.
Карантинний квітень обвалив ринок нових авто. Що обирають українці
![У квітні українці придбали і поставили на облік 3,7 тис.](/img/2020/44695702/9d42277e7163b7f276eda1c1e14f2bd2.jpeg?1588570296)
Що обирають українці
Незважаючи на різке падіння кількості реєстрацій нових машин, третій місяць поспіль залишається незмінною трійка лідерів ринку – Renault, Toyota, KIA. Втім, і роком раніше квітневий рейтинг в тому ж порядку очолювали ті ж бренди.
Проте не обійшлося і без сюрпризів. На четверте місце піднявся BMW, що у минулому році займав дев’яту позицію, а у попередньому місяці тринадцяту. Здивував і Mercedes-Benz, один з небагатьох брендів, які продемонстрували зростання продажів, показавши шостий результат місяця. Роком раніше Mercedes-Benz займав 14 рядок рейтингу, а у березні цього року був одинадцятим.
Читайте також: Авторинок в Україні. У I кварталі продажі впали в два рази
Топ-10 брендів квітневого ринку нових легкових автомобілів
- Renault – 771 шт. (-31% до квітня-2019);
- Toyota – 428 шт. (-56%);
- KIA – 259 шт. (-59%);
- BMW – 184 шт. (-11%);
- Skoda – 180 шт. (-67%);
- Mercedes-Benz – 177 шт. (+16%);
- Mazda – 173 шт. (-15%);
- Nissan – 133 шт. (-69%);
- Peugeot – 131 шт. (-33%);
- Hyundai – 121 шт. (-68%).
Найбільш продаваним автомобілем місяці став Renault Duster – 278 штук.
Всього за період з січня по квітень поточного року на українському ринку було зареєстровано 23,9 тис. продажів нових легкових автомобілів, що на 5% менше, ніж торік.
Читайте також: Новий податок на авто з пробігом: як зміняться ринок і ціни
Нагадаємо
У березні 2020 року, частина якого пройшла у режимі карантинних обмежень, українці зареєстрували 6244 нових легкових автомобілів, повідомив «Укравтопром».
У річному вираженні реєстрації знизилися на 15%. Також березневий результат виявився найгіршим з початку року.
Коментарі - 18
То есть некоторые МРЕО тоже работают! Но только для своих :)
Сервисные центры не ставят на учет только б.у.
Те кто собирался покупать - купят, возможно чуть позже, возможно чуть дешевле.
Меньше автомобилей не станет, они станут менее екологичные, качественные и безопасные и все равно выедут на дороги. Никакого позитива в этой ситуцаии не вижу...
Раньше, я ездил на метро, теперь я езжу на такси, но таксисты будут на улице всё равно.
А вот древних дизельных пассатов более чем достаточно.
У нас на предприятии 3 свои автостоянки примерно на 2000 авто - заняты под завязку. Заняли еще 2 большие площадки возле супермаркетов, и все равно мест не хватает на всех.
Тогда Сингх купил десять автомобилей, переправил их в Индию и велел использовать для перевозки мусора.