Мінфін - Курси валют України

Встановити
29 квітня 2020, 11:21

А-Банк запустив можливість віддаленої ідентифікації клієнтів

А-Банк одним з перших в Україні запустив можливість провести віддалену ідентифікацію при оформленні картки «Зелена». У квітні НБУ затвердив «Положення про здійснення фінансового моніторингу в банківській системі», яким визначив правила віддаленої ідентифікації.

«Як тільки на рівні законодавства в Україні з'явилася можливість використовувати віддалену ідентифікацію клієнтів, ми в банку прийняли для себе рішення про реалізацію такої послуги для наших клієнтів, — говорить Керівник напрямку кредитних карток А-Банку Євген Зайченко. — Тепер при замовленні картки „Зелена“ в мобільному додатку АБанк24 клієнт може обрати випуск віртуальної кредитної картки, пройти відеоідентифікацію і без відвідування відділення відкрити картку з кредитним лімітом. Картку можна додати в Google Pay або Apple Pay і почати користуватися кредитним лімітом. Ми впровадили новий сервіс менш ніж за тиждень, така швидка інтеграція стала можливою завдяки Corezoid Process Engine — цифровому ядру, на базі якого реалізовані бізнес-процеси в А-Банку».

Про А-Банк

А-Банк представлене на ринку банківських послуг більше 25 років, входить до групи системно важливих банків за оцінкою НБУ. Основна мета Банку — це надання сучасного і технологічного сервісу в режимі online за допомогою зручного інтернет-банкінгу АВаnk24. Банк широко представлений у всіх регіонах України — 225 відділень готові надати якісний сервіс кожному клієнту.

Коментарі - 11

+
+31
01164948
01164948
29 квітня 2020, 11:36
#
Я являюсь клиентом А-Банка с 2019 года, обслуживание и сервис на достойном уровне.
+
+15
Підтримка Абанку
Підтримка Абанку
29 квітня 2020, 14:48
#
Добрый день! Мы рады Вашему обслуживанию в нашем Банке и ценим Ваш выбор :) Будем и дальше стараться приносить Вам хорошие эмоции от сотрудничества с нами!
+
+15
GrugoriyHoland
GrugoriyHoland
30 квітня 2020, 10:21
#
Клиент банка с 2015 года, пользуюсь картой «Зеленая», все устраивает, карта принимается в ЕС без проблем. Если сравнивать с «Приватом» и поддержка и обслуживание на много лучше. Единственная проблема - мало в Киеве отделений и как правило рядом нет парковок, ну и напрягает обслуживание через «пополняшки» ,«Привата». Пользуюсь услугами двух отделений в Киеве, и очень радует коллектив в отделениях.  Если у вас кредит, то внести платеж через «пополняшку» нельзя. Конечно, как и в любом банке есть свои недостатки, но на фоне «Привата» они даже не заметны. Что огорчило - это подход к клиентам во время карантина, но эта проблема не банка, а скорее всего самого НБУ которое не смогло более точно прописать и инструкции и определить условия работы банков с клиентами. Уверен, что отток клиентов после карантина, будет на порядок меньше чем в «Привате»  и других банках.
+
+15
Підтримка Абанку
Підтримка Абанку
30 квітня 2020, 18:59
#
Добрый вечер,Григорий! Мы благодарны Вам за уделенное время и за данный отзыв! :) Наш Банк и дальше будет стараться приносить Вам удовольствие от обслуживания! Спасибо, Вы помогаете нам стать лучше.
+
0
VitaliyZZZ
VitaliyZZZ
30 квітня 2020, 17:41
#
Вчора скачав додаток, надав всі дані. Одним із кроків було придумати пін код для картки - ввів. Сьогодні картку відкрили, але в додаток я так і не потрапив - невірний пін код. В службі підтримки сказали, що дані, які я називаю відрізняються від тих, що надав. Що пін код, який ввожу відрізняються від правильного. Це як?
Після 15 хвилин розмови з оператором мене попросили написати в чат підтримку на сайті, оскільки по телефону ніяк моє питання не вирішити. Потрібно йти у відділення!!!
В чаті мені написали абсолютно те є саме. Зверніться у відділення!
Попросив зв'язатися по відео зв'язку, де й зможу довести, що я це я і дані мої. Відмовили, йдіть у відділення!
Я не знаю що у вас з процесами, але працюєте ви на данному етапі погано. Ваш продукт не готовий. Працювати з вашим банком я вже не хочу
+
0
Підтримка Абанку
Підтримка Абанку
30 квітня 2020, 18:52
#
Доброго вечора, Віталій! Щоб у нас був шанс розібратися в ситуації, і допомогти Вам у вирішенні даного питання, ми просимо Вас відповісти нам в приватному повідомленні.
+
0
VitaliyZZZ
VitaliyZZZ
7 травня 2020, 15:32
#
Співробітники реально намагались вирішити питання віддалено і допомогти, передзвонювали декілька разів. В банк таки прийшлось сходити, зараз все працює.
+
0
9rkowin
9rkowin
1 травня 2020, 2:57
#
Загрузил все требуемые документы в приложение, проверяют уже 2 недели и до сих пор ваша заявка в обработке!
+
0
Підтримка Абанку
Підтримка Абанку
3 травня 2020, 14:23
#
Добрый день! Для того, чтобы проверить необходимую информацию и разобраться в данной ситуации, ответьте, пожалуйста, нам в личном сообщении.
+
0
iknownothing
iknownothing
2 травня 2020, 10:39
#
Судя по всему, заказ виртуальной карты доступен только для Андроида. Скачал версию для iOS и там нет опции выпуска виртуальной карты, поддержка уверяет, что подана заявка на физическую карту.
А-банк, исправьте пресс-релиз и укажите, что для iOS такая опция еще разрабатывается.
+
0
Підтримка Абанку
Підтримка Абанку
3 травня 2020, 14:21
#

Добрый день! Благодарим Вас за отзыв, учтем Ваши пожелания. Мы не останавливаемся на достигнутом, дальше будет лучше!:)
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися