В останні сім днів ціни на основні продукти харчування в магазинах Києва не зростають. Про це заявив глава столичного відділення Антимонопольного комітету Олексій Хмельницький на своїй сторінці у фейсбуці.
АМКУ каже, що магазини перестали підвищувати ціни на продукти
Ціни падають
За його словами, ціни на продукти першої необхідності вирівнялися, а деякі навіть знизилися.
За словами Хмельницького, виняток становлять деякі імпортні овочі та фрукти.
Читайте також: АМКУ побачив подорожчання продуктів. Очікує інформацію від рітейлерів
Він повідомив, що київське відділення АМКУ продовжить своє розслідування «синхронного підвищення цін» у першій половині березня, щоб з'ясувати, чиї дії до цього призвели — постачальників, торгових мереж або всіх разом.
Фахівці відомства щодня моніторять ціни у торговельних мережах міста, додав Хмельницький.
Передісторія
- 26 березня Антимонопольний комітетвідкрив справу проти постачальників продуктів харчування і найбільших мереж продовольчих магазинів Києва.
Читайте також: Хто винен у тому, що ціни в магазинах пішли вгору
-
Мережа супермаркетів «АТБ» заявила про підвищення цін на низку продуктів харчування і товари першої необхідності в умовах карантину, запровадженого в Україні у зв'язку з коронавірусом.
-
Компанія «АТБ-Маркет» пояснює підвищення цін на зазначені товари стрімким зростанням закупівельних цін від постачальників не тільки для торгової мережі «АТБ», але і для всіх операторів українського ринку роздрібної торгівлі.
-
Міністерство розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства кожні два дні буде робити огляд торговельних мереж на наявність там значущих продтоварів, а також стежити за цінами на них.
Коментарі - 13
— Скільки це коштує?
— Що ви сказали, вибачте? — запитує продавець, короткозорий, розсіяний, і, мабуть, злегка глухуватий хлопець.
— Я хотів дізнатися, скільки коштує он той костюм! — незадоволено повторив покупець. З'ясувавши, нарешті, чого від нього хочуть, продавець голосно кричить майстру, що сидить за стіною в сусідній кімнаті:
— Гей, Степане, скільки коштує та сіра двійка, яку ти шив для презентації?
— Вісімсот п'ятдесят гривень, — неуважно каже майстер.
— Сімсот п'ятдесят гривень! — голосно оголошує глухий продавець клієнту. Закрійник, поглинений своєю справою, не чує його слів і не втручається. Покупець швидко розраховується, забирає костюм і йде.
— Хлопче! Вам треба купити слуховий апарат, — такий, як у мене, а то ви дуже швидко розоритеся, — каже продавцеві жвава бабуся, яка спостерігала всю цю сцену. Той незадоволено дивиться на неї, але нічого не відповідає. Однак коли старенька йде, він знову звертається до майстра, на цей раз не гучним, а звичайним голосом:
— Слухай, Абраме, і вони ще будуть вчити нас бізнесу! Тільки я збирався знизити ціну на цей непотріб до п'ятисот гривень, а тут такий вдалий випадок!
Детальніше читайте на УНІАН: https://www.unian.ua/economics/finance/10940507-tilki-psihologichniy-faktor-nbu-ne-bachit-prichin-dlya-silnogo-zrostannya-cin.html