Зараз почастішали випадки розсилки SMS-повідомлень про те, що платіжна картка заблокована. Креді Агріколь Банк звертає вашу увагу, що такі SMS-повідомлення банк ніколи не розсилає і просить не реагувати на такі повідомлення, а в разі необхідності та сумнівів, звертатися до банку за телефоном Контакт-центру 0 800 305-555.
31 березня 2020, 16:06
Правила фінансової безпеки
Базові правила, що допоможуть вам захиститися від шахраїв:
- Нікому не повідомляйте паролі з повідомлень, які вам надсилає банк. Також нікому не повідомляйте пін-код картки, строк її дії та СVV (тризначний код на зворотній стороні ) та відповіді на контрольні запитань.
- Якщо ви отримали вхідний дзвінок від незнайомої людини не варто їй довіряти. Навіть якщо вона представилися співробітником банку, НБУ чи поліції. У цій ситуації вам обов'язково треба зробити контрольний дзвінок до банку і повідомити про підозрілу активність.
- Встановіть ліміт на витрати і сповіщення про зміну балансу. Це допоможе вам детальніше стежити за своїми фінансовими операціями.
- Для швидкого зв’язку з банком, запишіть номер телефону нашого контакт-центру: 0 800 305-555. Так ви зможете оперативно повідомляти про підозрілі моменти.
- Якщо зникли гроші з рахунку або ваша картка, чи телефон загублені, вам необхідно зробити дзвінок в банк для блокування всіх фінансових операцій. Наступним кроком буде надання інформації про це в поліцію.
Користуйтеся послугами банку безпечно. Дбайте про себе і своїх близьких.
Джерело:
Мінфін
Коментарі