OСАГО, або Автоцивілка — обов'язковий вид страхування, який, відповідно до закону України «Про обов'язкове страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів» повинен мати кожен водій. За останні роки в цій сфері в Україні відбулися серйозні зміни.
Як відновити страховий поліс на автомобіль при його втраті?
Що змінилося в ОСАГО?
Так, наприклад, в 2018 році був введений електронний поліс ОСАГО — клієнт робить оплату онлайн за допомогою банківської карти, після чого отримує страховку на e-mail. Електронну Автоцивілку можна в будь-який час відкрити або, при необхідності, роздрукувати. Придбання цієї послуги онлайн активно набирає обертів, число бажаючих купити страховку за допомогою смартфона неухильно зростає. А 2019 відзначився збільшенням страхових сум, і це хороші новини для автовласників. Максимальна сума компенсації за шкоду, заподіяну майну потерпілих, тепер становить 130 тис грн, а максимальна виплата за шкоду життю і здоров'ю — 260 тис грн.
Друкований ОСАГО, онлайн ОСАГО?
Поліс ОСЦПВ завжди потрібно мати з собою. У разі чого, при його наявності ви зможете оформити європротокол, та й проблем з правоохоронцями буде менше. До того ж, якщо раніше практично завжди була потрібна друкована версія, зараз поліцейські звикли бачити поліс на екранах мобільних або планшетів. Легальність електронного поліса також підтверджується п. 2.1 Правил дорожнього руху, згідно з якими водій транспортного засобу повинен мати при собі поліс обов'язкового Автоцивілки на паперовому або електронному носії.
Що робити, якщо втратили поліс?
Що ж відбувається, якщо ви втратили поліс? В основному таке трапляється з паперовою версією, коли договір укладався офф-лайн. У разі втрати поліса необхідно звернутися в страхову, наприклад, в те відділення, де купувалася страховка і повідомити про втрату. Вас запросять написати заяву з проханням видати дублікат поліса. Вся процедура безкоштовна.
Загубити електронний поліс практично неможливо. Це може статися тільки в разі, якщо з якихось причин ви не маєте доступу до своєї поштової скриньки (наприклад, скриньку взомано). В такому випадку також необхідно зателефонувати до контакт-центру страхової, пояснити ситуацію, і поліс надішлють на вашу електронну адресу.
Так що, купуючи поліс, ви можете не хвилюватися — в разі чого, відновити його завжди можна. Набагато більше проблем буде, якщо його не мати!
Коментарі