За минулий тиждень кількість й обсяги платежів та банківських операцій, які клієнти проводять онлайн у Приват24 зросли на 27%. Про це йдеться у повідомленні банку.
Карантин збільшив обсяги онлайн-платежів у Приваті на 27%
Що відбувається у відділеннях
-
Через коронавірус у відділеннях обслуговується вдвічі меньше клієнтів, ніж зазвичай, а у онлайні на третину більше.
-
За перший тиждень загальнонаціонального карантину кількість клієнтів, що обслуговуються у офлайн банківській мережі скоротилася від 30 до 70% в залежності від регіону.
Читайте також: Як працювати в умовах карантину і транспортного колапсу банкам. Поради НБУ
-
Як повідомили у Приватбанку, загалом по системі кількість клієнтів, які відвідують відділення, скоротилася на 54%.
Як знімають готівку в Приватбанку
-
З початку «карантинного» тижня обсяги зняття готівки в банкоматах знаходиться на середньодобовому рівні — вдвічі нижчому, чим, наприклад, у передноворічний період.
Життя в карантині: Що діється з доларом і економікою (відео)
-
Інкасація банкоматів та терміналів самообслуговування банку проводиться в штатному режимі.
Раніше повідомлялося
20 березня 2020 року Приватбанк розширив для своїх клієнтів перелік послуг з цінними паперами, надавши можливість купувати та продавати облігації внутрішньої державної позики ( ОВДП) в режимі online в веб версії Приват24.
З 19 березня клієнти Приватбанку зможуть отримати дистанційний доступ до адміністративних, фінансових та комерційних послуг через систему віддаленої ідентифікації BankID НБУ.
Коментарі - 2