Оператор фіксованого зв’язку Укртелеком з 18 березня припиняє прийом абонентів у своїх центрах обслуговування. Усі питання щодо надання послуг будуть вирішувати дистанційно. Про це йдеться в повідомленні на сайті Укртелекому.
18 березня 2020, 12:46
Укртелеком обслуговує абонентів лише дистанційно у період карантину
Як зв'язатися
Оператор наголошує, що продовжує безперервну діяльність, оскільки в умовах поширення коронавірусної інфекції дуже важливо оперативно надавати послуги зв’язку.
Укртелеком радить користувачам звертатися на гарячу лінію за номером 0 800 506 800, яка працює цілодобово.
Також можна скористатися формою зворотного зв'язку на сайті у розділі Допомога.
До оператора можна звернутися і через сторінку у Facebook — написати приватне повідомлення. Для швидкого опрацювання запиту при зверненні радять вказати: ПІБ абонента, номер телефону з кодом населеного пункту або номер особового рахунку та контактний номер для зв’язку.
Читайте також: Мінекономіки буде стежити за цінами в супермаркетах і наявністю продуктів
Нагадаємо
- З 12 березня по всій Україні введено карантин у зв’язку з поширенням у світі коронавірусної інфекції. Усі навчальні заклади, ТРЦ, заклади харчування, перукарні тощо закрили на три тижні, до 3 квітня. Працюють тільки продуктові магазини, аптеки, банки та АЗС.
- З 16 березня Україна на два тижні закрила кордон для іноземних громадян, щоб обмежити поширення коронавірусу, а з 17 березня повністю припинила авіасполучення.
- З 18 березня залізничне та автобусне сполучення між містами та областями України призупинене, а також не працює метрополітен по всій країні.
Джерело:
Мінфін
Коментарі - 1