3 березня 2020, 10:19 Читать на русском

Підсумки FinAwards 2020: Приз за кращу рекламну кампанію отримав Альфа-Банк

На нагороду «Краща рекламна кампанія» за версією FinAwards 2020 претендували 14 банків. Перемога дісталася Альфа-Банку

На нагороду «Краща рекламна компанія» за версією FinAwards 2020 претендували 14 банків.

Хто серед призерів 

Найяскравішою і найупізнаванішою рекламою минулого року запам'ятався Альфа-Банк. Його рекламна кампанія, присвячена кредитній картці від Альфа-Банку, викликала хвилю приємних емоцій серед широкого кола споживачів.

У короткому відеоролику показано, як клієнт може отримувати кешбек, розраховуючись кредитною картою у звичних, повсякденних ситуаціях – в кінотеатрах, на АЗС, в ресторані тощо. Легка форма подачі з вкрапленням гумору не залишили байдужими ні учасників голосування, ні журі. 

Друге місце посів monobank | Universal Bank. Бронзовим призером став Ощадбанк.

У п'ятірку лідерів також війшли ПУМБ та Приватбанк. Вони посіли четверте та п'яте місця відповідно.

Як вибирали переможців

За перемогу в номінації «Найкраща рекламна кампанія» змагалися топ-менеджери банків, які провели успішні рекламні кампанії і змогли підвищити впізнаваність бренду.

На оцінку експертним журі реклами фінустанов впливали такі критерії, як креативність, яскравість, актуальність, ефектність, запам'ятовуваність, мотивація до дії.

Про премію

FinAwards 2020 – це щорічний конкурс, мета якого визначити найкращі роздрібні банки в реалізації продуктів, клієнтських сервісів і технологій через призму клієнтського досвіду. Засновники премії – популярні сайти про фінанси та інвестиції – «Мінфін» і Finance.ua. 

Цього року церемонія вручення нагород FinAwards 2020 відбулася 28 лютого в TAO Event Hall. Премію за першість отримали банки у 15 номінаціях.

Коментарі

Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 
Реклама