Мінфін - Курси валют України

Встановити
13 лютого 2020, 10:05

Ідея Банк запустив чат-бот для клієнтської підтримки на сайті

Ідея Банк розширив канали комунікації з клієнтами. Відтепер клієнти можуть зв'язатись з банком за допомогою чат-бота та довідатися актуальну інформацію про свої кредити, депозити, баланси карток та ін. Новий сервіс забезпечить оперативне надання даних з актуальних питань у зручному форматі.

Наразі чат-бот доступний на сайті Ідея Банку, а саме віконце бота знаходиться в нижньому правому куті.

Для авторизації клієнту необхідно ввести номер мобільного телефону, отримати та ввести код підтвердження авторизації. Наступним кроком з меню — обрати питання, яке цікавить.

За допомогою чат-бота клієнти отримають цілодобовий доступ до актуальної інформації, яка допоможе оперативно вирішувати повсякденні питання, а саме:

Перегляд інформації про розміщені в банку вклади (депозити);

Перегляд інформації по кредитам:

  • поточний платіж за кредитом
  • дата платежу
  • останній зарахований платіж
  • сума простроченої заборгованості
  • сума повного погашення заборгованості за кредитом

Перегляд інформації по кредитним карткам:

  • обов’язковий мінімальний платіж
  • сума грейс-періоду
  • баланс по кредитній картці
  • сума для повного погашення заборгованості за кредитною картою;

Перегляд інформації по платіжним карткам:

  • баланс по платіжній картці
  • діючі ліміти по платіжній картці

Інформування про виїзд за кордон

Реквізити для оплати

Крім того, найближчим часом в чат-боті очікується можливість блокування карток. Також невдовзі банк планує запустити чат-бот з аналогічним функціоналом в месенджерах Telegram та Viber.

Нагадаємо, наприкінці минулого року Ідея Банк запустив сервіс Google Pay та оновив інтернет-банк Idea Online, а на початку 2020 – запустив цифровий банк O.Bank.

Коментарі

Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися