Мінфін - Курси валют України

Встановити
10 січня 2020, 10:53

Клієнт страхової компанії може вимагати компенсацію за прострочення виплати

Клієнти страхових компаній можуть вимагати компенсацію за прострочення виплати. Такий висновок зробила Велика палата Верховного суду в ході розгляду відповідної справи, передає UBR.

Клієнти страхових компаній можуть вимагати компенсацію за прострочення виплати.
Фото: uniqa.ua

Які права є у клієнтів страхової

Суд затвердив два важливих правила для людей, яким страхові компанії несвоєчасно виплачують компенсацію за різними страховими випадками, будь то виплати по ДТП, влаштований сусідами потоп у квартирі або медична допомога.

Щоб оскаржити затримку у виплаті і швидше отримати страхову виплату, клієнту не обов'язково проходити тривалу процедуру досудового врегулювання. Можна одразу звернутися до суду і отримати постанову на виплату.

Читайте також: Що приховують страховики

Згідно із законом № 1961-IV, якщо клієнт не отримав вчасно обумовлену в договорі страхову виплату, він має повне право на відшкодування не тільки майнової, а й моральної шкоди.

10% кешбека при оформленні автоцивілки

Яких страховок це стосується

Така правова позиція поширюється на всі види страховок: від автострахування та страхування майна до медичних полісів.

І що вища сума відшкодування, то більший моральний збиток може вимагати потерпілий.

Раніше повідомлялося

Коментарі - 1

+
0
Andrey M
Andrey M
10 січня 2020, 12:52
#
Ранее сообщалось:
Из-за резкого снижения курса гривны страховщики повышают стоимость КАСКО и зеленой карты.
https://minfin.com.ua/2009/01/11/kasko/
— так напишіть що 10 років тому була новина, чому так скромно «ранее сообщалось»?:)
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися