Зараз в Україні зареєстровано 75 банків, у 26 з них є YouTube-канали. «Мінфін» проаналізував, які українські банки мають найбільшу кількість підписників.
У яких банків найбільше підписників у YouTube (дослідження)
Близько третини українських банків мають власні YouTube-канали. Але лише кілька з них дійсно «живі».
Градація за передплатниками | Кількість банків |
до 100 | 11 банків |
100 — 1000 | 7 банків |
1 — 5 тисяч | |
10 — 20 тисяч | |
не показують дані | Райффайзен Банк Аваль і РВС |
Більшість банків рідко публікує відео на YouTube. Полтава-Банк і Банк Січ взагалі кілька років не активні. Є й такі, хто жваво веде канал, але переглядів все одно мало. Наприклад, в Альфа-Банку середня кількість переглядів кожного відео коливається в діапазоні 300−800.
Читайте також: Податок на YouTube. Чи будуть українці доплачувати за контент
Мабуть, глядачі не виявляють ентузіазму, тому що контент, в основному, рекламний. «Вистрілюють» тільки поодинокі ролики, наприклад, акційні пропозиції.
«Майже у всіх банків у пріоритеті рекламні відео, але є такі, у яких реально пізнавальний канал. Наприклад, Ощадбанк або ПУМБ з рубрикою „Народний банкір“ про кредити і депозити», — говорить ведуча YouTube-каналів про фінанси та інвестиції «Мінфін» і «Finance.ua» Аліна Степаненко.
За кількістю переглядів банківських каналів на листопад 2019 року лідирує monobank — 42 млн. Слідом за ним йдуть — Райффайзен Банк Аваль (20 млн) і Приватбанк (15 млн). Але кожен з лідерів зміг досягти такого результату за різний час. Наприклад, канал monobank з'явився в 2017 році, а Райффайзен Банк Аваль набирав свої перегляди з 2012 року.
Читайте також: В Україні продажі через популярні месенджери і Youtube зросли до $ 3 мільйонів
За словами Аліни Степаненко, monobank зробив космічний канал, але йому не вистачає нерекламного контенту. Кіт на дискотеці, в кабріолеті серед пустелі і навіть у космосі розповідає про кредитні ліміти і депозити. Але канал став би ще краще, якби там були корисні навчальні блоги.
За даними Youtube, його цільова аудиторія ділиться на 2 категорії:
- 75% представників покоління Х (дорослі) дивляться відео про минулі події;
- 70% міленіалів (молоді) — щоб навчитися чомусь.
Нагадаємо, що фінансовий портал «Мінфін» ділиться на своєму УоuТube-каналі порадами, як заощадити і накопичити гроші, а також вигідно інвестувати заощадження.
Коментарі - 12
А ведь могли бы быть и более точными:
Приватбанк — 20,1к подписчиков
Альфа-банк — 11,3к подписчиков
я подписываюсь и отписываюсь от десятков (сотен?) ресурсов.
Означает ли это что-либо ? конечно нет. пустые и бессмысленные цифры.
Для тех кто раз в сто дней подписывается или отписывается от разных ресурсов - многое.
раз в пару месяцев захожу поржать и облить какахами лохов , которые от него фанатеют.
но моя подписка где-то учитывается и возможно сам шарик даже гордится ею - «посмотрите , у меня подписчик есть». Ну есть , и что ?
так понятнее ?
подписчик - это человек , который поставил галочку под картинкой (менюшкой , видюшкой . чем-то еще). И все. Проходил мимо и плюнул. Чем здесь гордится - вааще не понимаю.
И если для одних — «проходил мимо и плюнул»,
то для других — это уровень финансирования и личные доходы,
а иногда и успешный бизнес…
Надеюсь, так тоже понятно…
мотивы блоггеров и политиков я понимаю.
но я считаю что важно не забывать реальность - в которой эти цифры не означают ровным счетом ничего.
Как и пропихивание во все дыры Альфы.
Рекламують до 18% але не пишуть про податки.. А ОВДП 15% але без комісії.. хоча як казав Маркевич: - то таке..:)