У День холостяка клієнти Приватбанку витратили на шопінг 323 млн грн, клієнти monobank — 137,5 млн грн.
Як відсвяткували День холостяка клієнти Приватбанку і monobank
День холостяка — сучасне китайське свято, яке відзначають 11 листопада. Цього дня торгові центри та магазини влаштовують масові розпродажі товарів.
Шопінг по-приватбанківськи
За даними Приватбанку, клієнти фінустанови протягом 11 листопада 2019 року — дня розпродажів на сайті Aliexpress — провели 740 тис. транзакцій. Загальна сума витрат на шопінг без урахування офлайнових операцій склала 323 млн грн — $ 13,1 млн.
«Для порівняння — в 2017 році в День холостяка на Aliexpress клієнти Приватбанку зробили 517 тис. покупок на суму трохи більше $ 9 млн», — коментує голова прес-служби Приватбанку Олег Серга.
Читайте також: Звідки українці найбільше отримуть грошових переказів. Топ-5 країн
Клієнти monobank теж святкували
Співвласник monobank Олег Гороховський заявив, що monobank посів друге місце в країні за масштабами інтернет-покупок 11 листопада.
«Вчора на День холостяка в мережі інтернет зробили покупки 198 697 клієнтів monobank. Вони зробили 413 628 транзакцій на суму 137 546 125 грн», — розповів Олег Гороховський.
Читайте також: Мігранти перерахували в Україну через monobank понад $10 мільйонів
Неприємність
У китайський День холостяка, 11 листопада, українці «поклали» на годину сервіси онлайн-платежів Приватбанку. Причина — щорічний розпродаж на сайті китайських товарів Aliexpress. Через надмірну кількість платежі зависли в черзі й поступово оброблялися протягом години.
Читайте також: Співзасновник monobank Олег Гороховський розповів «Мінфіну» про секрети успіху фінтех-проекту, нові продукти і плани на майбутнє
Коментарі - 6
наверное, у Вас статус Platinum