Китайський інтернет-гігант Alibaba Group в «День холостяка» за перші 20 хвилин зі старту розпродажу продав товарів на $9 млрд, а за першу годину — на $12 млрд (в 2018 році цей показник склав $10 млрд). Про це пише ain.ua з посиланням на Quartz.
Встигнути за 20 хвилин: у «День холостяка» Alibaba продала товарів на $9 мільярдів
Що говорять у компанії
-
У цьому році очікується участь в акції 500 млн чоловік.
-
Розпродаж ще не закінчений, в минулому році продажі в цей день зрівнялися з $31 млрд, у 2017 — становили $25,3 млрд, а в 2016 — $17,8 млрд.
Що відомо про свято «День холостяка»
-
У 2009 році компанія Alibaba запропонувала святкувати День холостяка всім тим, хто не відзначає День Святого Валентина.
-
Зараз в цей день відбуваються найбільші інтернет-розпродажі, які за даними агентства Bloomberg, приносять більший прибуток, ніж розпродажі в «Чорну п'ятницю» і «Кіберпонеділок», який приходить слідом.
-
В цей день розпродажу можна придбати товари понад 180 тисячі брендів, в тому числі і від таких провідних технологічних компаній як Xaomi, Apple і Dyson.
-
У 2017 році Alibaba вперше вийшов з розпродажами на західний ринок, коли через мобільний додаток товари компанії почали купувати у США і Великобританії.
Нагадаємо, в 2018 році за перші 85 секунд розпродажі китайська компанія заробила один мільярд доларів, а до кінця години — заробіток сайту становив вже 10 млрд доларів.
Коментарі - 2