Мінфін - Курси валют України

Встановити
20 вересня 2019, 12:26

Україна втрачає ринок транзитних перевезень через держполітику — новий керівник МАУ Дихне

Через необхідність обльоту території РФ стає невигідним транзитне підвезення пасажирів зі східного напрямку для пересадки в аеропорту «Бориспіль». Про це заявив Євгеній Дихне, новий президент авіакомпанії «МАУ».

Через необхідність обльоту території РФ стає невигідним транзитне підвезення пасажирів зі східного напрямку для пересадки в аеропорту «Бориспіль».
Фото: wing.com.ua

Що це значить

«Необхідність обльоту території непідконтрольних східних регіонів України, Криму, а також території Російської Федерації передбачає збільшення маршруту польоту, а отже, і витрат непомірно дорого авіапалива. Це робить МАУ неконкурентними як по часу в дорозі, так і по вартості перельоту. Крім того, це порушує хабову бізнес-модель авіакомпанії, адже підвезення пасажирів зі східного напрямку для пересадки у „Борисполі“ стає невигідним», — розповів Дихне.

Транзитний авіахаб у бориспільському аеропорту почали розвивати ще з 2011 року. За словами Дихне, створюючи спільно з «Борисполем» авіаційний продукт (хаб), МАУ щорічно нарощує у середньому 20% пасажирів в рік. Від цього виграють всі: держава — поповнення бюджету; працівники — робочі місця і зростання окладів; пасажири — конкурентні ціни (середня вартість авіаквитка МАУ становить 117 дол.) і зручні маршрути. Додатково навколо авіації виникає велика кількість бізнесів.

З якою кредиткою краще їхати за кордон. Рейтинг карт

Однак державна політика, на жаль, перешкоджає подальшому розвитку транзитного потенціалу України. Як пояснює Дихне, для аеропорту «Бориспіль» це виражалося у введенні дивідендів у розмірі 90%, які фактично вилучали у підприємства будь-який фінансовий ресурс для розвитку. Для авіакомпаній це високе фіскальне навантаження (тарифи на аеронавігаційне обслуговування, акцизи на паливо тощо) і необхідність обльоту територій РФ.

Читайте також: МАУ і SkyUp будуть отримувати держкомпенсації за обліт Росії

«Національний перевізник опинився в значно гірших умовах, ніж його найближчі конкуренти з Туреччини, Польщі, Латвії, і навіть Білорусі», — робить висновок президент МАУ.

Він переконаний, що в цій ситуації треба бути реалістами.

«Мені, як новому президенту авіакомпанії, доступні винятково фінансові інструменти — оптимізація та скорочення. А політичні та законодавчі інструменти підвладні політикам і депутатам… дуже багато залежить від прикордонних, митних, податкових норм міграційного законодавства тощо. У цих сферах потрібна лібералізація, перегляд жорстких правил, які стримують не тільки інтерес іноземців до України, а і розвиток українських авіакомпаній», — говорить Дихне про необхідність проведення ключових реформ в авіагалузі.

Коментарі - 5

+
0
kreno1
kreno1
20 вересня 2019, 13:55
#
Так он хочет что бы за счет госбюджета мы развивали бизнес Коломойского ? Wizzair сделало хаб в Польше и ничего страшного. Восточные маршруты просто не окупированы лоукостерам вот и хотят залезть на этот рынок, будьте конкурентыми, перевезите парк самолетеов в Польщу, Латвию , Литву, Ааа ну да там же налоги платить нужно , ну и ладно.
+
0
Toxa David
Toxa David
20 вересня 2019, 16:35
#
Что то это мне очень напоминает. Ах да именно так деньгами Украина поддерживала собственное автомобилестроение на частном предприятии АвтоЗАЗ. И благодаря этой поддержке автомобили АвтоЗАЗа потеснили, а кое где вытеснили европейских производителей с рынков не только Украины но и Европы, а о превосходном качестве наших автомобилей слагали песни и легенды.
+
0
Andrey M
Andrey M
20 вересня 2019, 16:54
#
Була новина що в Україні зібрали аж 5 нових авто за місяць.
Ролс-Ройс, Ферарі та Ламорджині почали нервуватися що на ринку з«явився виробник екслюзивних авто ручної збірки. Тепер цим буржуям прийдеться не солодко:) ) )

https://tsn.ua/auto/news/ukrayina/zaz-virobiv-p-yat-avto-z-yasuvalos-yaki-mashini-vipustiv-ukrayinskiy-avtoprom-u-travni-1360677.html
+
0
0xFF
0xFF
20 вересня 2019, 20:39
#
Для транзитних перевезень потрібні, по-перше, аеропорти, яких немає. Жуляни не приймають боїнги через коротку злітну смугу. Термінали Борисполя вже забиті під зав'язку після збільшення пасажиропотоку. Тим більше після того, як туди перебрались деякі перевізники з Жулян. 
У МАУ проблема, що ніхто не хоче літати з їхніми цінами і сервісом, вони вирішили пошукати лохів на сході. 
Короче, КолоМАУ дорвалось до влади
+
+30
An GenShuo
An GenShuo
21 вересня 2019, 20:04
#
За такі заяви треба кримінальне впровадження у часи війни.
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися