12 вересня 2019, 12:34 Читать на русском

UNIT.Product Meetup #3 | Від бачення продукту до MVP

Заради MVP відрізати крила власній ідеї? Відмовитися від купи фіч, забути про моментальний успіх? Давай розкладемо по поличках: як на практиці втілювати теорії, як ефективно запускати релізи та які виклики product management у стартапі з MVP.

Cпікери:

Віталій Жуков, Product Manager Ring Ukraine. Займається новими розробками у сфері ML, які зроблять камери, сигналізацію та дзвінки «розумними». До цього 3 роки працював у Artellence, де був Co-founder та Product Manager, разом із командою розробляв ML-алгоритми, що дозволяють аналізувати поведінку людей у соцмережах, і створював моделі, які впливають на рішення тих чи тих мікрогруп населення.

Тези:

Product Vision — практична реалізація теорій.

Деградація концепції продукту до MVP.

MVP: як зрозуміти, що твій мінімально життєздатний продукт справді мінімум.

Розбір кейсів.

Тетяна Охрімець, Product Marketing Manager у ZEO Alliance. До того 2 роки працювала бізнес-аналітиком у сфері менеджмент-консалтингу. Останні 2 роки в Zeo Alliance займається створенням і поширенням різними каналами комунікації Value Proposition продукту MacKeeper by Kromtech. Тетяна відповідає за розробку Go-to-market стратегії нових релізів продукту та максимізацію ефекту від релізу.

Тези:

Go-to-market (GTM) підхід — як випускати релізи на ринок ефективно.

Як створити мультиканальний GTM-план, аби максимізувати ефект.

Ключові складові вдалого запуску та слизькі моменти, які можуть спричинити невдачу.

Тімур Александров, Product Manager у Genesis. До переходу в Genesis обіймав посаду Сustomer Success Manager в IO Technologies, здебільшого займався спілкуванням із користувачами, user research-ами. Зараз займається продуктовим менеджментом у Genesis Media, відповідає за шість медіа-продуктів у шести країнах, CMS (Content Management System) та Data Science команду. Мета — поєднання медіа та інновацій, щоб користувачі отримали максимальний value від взаємодії з продуктом.

Тези:

Product management у стартапах.

Основні виклики для MVP та як їх розрулювати.

Навіщо та як застосовувати в твоєму бізнесі підхід медіа-стартапа.

Модератор: Микола Савін, Head of Products у Competera Pricing Platform.

Кому буде цікаво?

Продакт-менеджерам

Власникам продуктових компаній

Стартапам

Маркетологам

Коли: 24 вересня (вівторок), 19:00-21:00

Де: UNIT.City, вул. Дорогожицька, 3

Квитки тут.

Читачам minfin.com.ua знижка – 15 % по промокоду: UNIT4Treeum

Коментарі

Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 
Реклама