Задля підвищення рівня фінансової інклюзії регулятор бере на себе ініціативу у побудові дієвої системи захисту прав споживачів фінансових послуг. Про це заявив голова Нацбанку Яків Смолій.
Нацбанк працює над захистом прав споживачів
«Фінансовий сектор потребує ефективного механізму захисту прав клієнтів фінустанов. Це дозволить зробити фінансові послуги ще привабливішими та заохотить громадян до ширшого їх використання», — заявив Смолій.
За його словами, для комплексного здійснення цієї функції регулятор створив новий підрозділ у Національному банку – управління захисту прав споживачів фінансових послуг, яке опікуватиметься захистом прав клієнтів та працюватиме над розвитком клієнтоорієнтованого регулювання.
«Від якісно виконаної нашої роботи виграють всі – і споживачі, і фінансові організації, які зможуть ще активніше просувати свої послуги для задоволення потреб своїх клієнтів», – зазначив Смолій.
Голова Національного банку додав, що повноцінно функція захисту прав споживачів повинна запрацювати на початку 2020 року.
Коментарі - 1