Задля підвищення рівня фінансової інклюзії регулятор бере на себе ініціативу у побудові дієвої системи захисту прав споживачів фінансових послуг. Про це заявив голова Нацбанку Яків Смолій.
Нацбанк працює над захистом прав споживачів
«Фінансовий сектор потребує ефективного механізму захисту прав клієнтів фінустанов. Це дозволить зробити фінансові послуги ще привабливішими та заохотить громадян до ширшого їх використання», — заявив Смолій.
За його словами, для комплексного здійснення цієї функції регулятор створив новий підрозділ у Національному банку – управління захисту прав споживачів фінансових послуг, яке опікуватиметься захистом прав клієнтів та працюватиме над розвитком клієнтоорієнтованого регулювання.
«Від якісно виконаної нашої роботи виграють всі – і споживачі, і фінансові організації, які зможуть ще активніше просувати свої послуги для задоволення потреб своїх клієнтів», – зазначив Смолій.
Голова Національного банку додав, що повноцінно функція захисту прав споживачів повинна запрацювати на початку 2020 року.
Коментарі - 1
Капкан. В него попадает клиент и так называемая финансовая организация, чей капкан, стремится снять с него по максимуму вплоть, утрирую, его шкуры и всех родственников и знакомых. Нарушая при этом все мыслимые и немыслимые законы и постановления.
Этим грешат даже те банки которые считаются передовыми в стране. Что уж говорить о МФО которые по сути оголтелые бандиты а не финансовые организации.
А вот сделать, что бы банки с уважением относились к клиенту и прозрачно и честно прописывали хотя бы условия кредитования. А не как отпетые мошенники и воры как сейчас. Это, к сожалению, что то из области фантастики.
Так что посмотрим конечно но....