У першому півріччі 2019 року тенденція зниження попиту на дизельні авто збереглася і реєстрації дизелів знизилися на 4,8% до 30,7%, а бензинові мотори, навпаки відвоювали пару позицій і отримали 58,2% серед нових легковиків. Про цепише Автоцентр.
Як Дизельгейт позначився на продажах авто в Україні
Порівнявши дані минулого і поточного року, можна побачити, що дизельні мотори відтіснили не тільки бензинові, а і суперсучасні гібриди (+1,7%) і електромобілі (+0,7%).
Де залишаються сильними позиції дизелів, так це у кросоверів. Там вони зберегли торішню частку 37,5%.
Що стосується переваг щодо моделей, то вони теж є. Найбільше зареєстровано дизельних Рено, у ТОП-5 також Тойота, Ніссан, Фольксваген і Кіа.
Довідка
Афера концерну Volkswagen (іноді Дизельгейт) була розкрита у вересні 2015 року, коли з'ясувалося, що понад 11 мільйонів дизельних автомобілів по всьому світу були оснащені програмним забезпеченням, яке під час проведення тестів в десятки разів занижувало кількість шкідливих газів, зокрема, NOx (оксидів азоту, які викидаються в повітря.
При тестуванні за профілем NEDC включалися режими та пристрої, неактивні при звичайному використанні. Компанія визнала факт заниження рівня викидів при продажах автомобілів в США і Європі.
Коментарі - 4
https://minfin.com.ua/blogs/semenvekselberg/114379/
Дизельгейт -история уже всеми забытая, сейчас при доле 30 -35% дизельных авто, Европу больше интересует проблема ( в будущем) утилизации ( выбор страны для строительства ) аккумуляторных (литиевых) батарей! И наверно, выбор такой страны упадет на Украину!