Мінфін - Курси валют України

Встановити
29 липня 2019, 13:54

Як Дизельгейт позначився на продажах авто в Україні

У першому півріччі 2019 року тенденція зниження попиту на дизельні авто збереглася і реєстрації дизелів знизилися на 4,8% до 30,7%, а бензинові мотори, навпаки відвоювали пару позицій і отримали 58,2% серед нових легковиків. Про цепише Автоцентр.

У першому півріччі 2019 року тенденція зниження попиту на дизельні авто збереглася і реєстрації дизелів знизилися на 4,8% до 30,7%, а бензинові мотори, навпаки відвоювали пару позицій і отримали 58,2% серед нових легковиків.
Фото: mmr.net.ua

Порівнявши дані минулого і поточного року, можна побачити, що дизельні мотори відтіснили не тільки бензинові, а і суперсучасні гібриди (+1,7%) і електромобілі (+0,7%).

Де залишаються сильними позиції дизелів, так це у кросоверів. Там вони зберегли торішню частку 37,5%.

Що стосується переваг щодо моделей, то вони теж є. Найбільше зареєстровано дизельних Рено, у ТОП-5 також Тойота, Ніссан, Фольксваген і Кіа.

Довідка

Афера концерну Volkswagen (іноді Дизельгейт) була розкрита у вересні 2015 року, коли з'ясувалося, що понад 11 мільйонів дизельних автомобілів по всьому світу були оснащені програмним забезпеченням, яке під час проведення тестів в десятки разів занижувало кількість шкідливих газів, зокрема, NOx (оксидів азоту, які викидаються в повітря.

При тестуванні за профілем NEDC включалися режими та пристрої, неактивні при звичайному використанні. Компанія визнала факт заниження рівня викидів при продажах автомобілів в США і Європі.

 Кредитні картки для водіїв

Коментарі - 4

+
0
yarg
yarg
29 липня 2019, 14:19
#
Если коротко - никак.
+
0
semenvekselberg
semenvekselberg
29 липня 2019, 14:23
#
Дополнение к теме для интересующихся:
https://minfin.com.ua/blogs/semenvekselberg/114379/
+
0
yarg
yarg
29 липня 2019, 14:45
#
Мораль байки проста - ископайки уходят в прошлое. Как бы по этому поводу не истерировала «мировая бензоколонка».
+
0
GrugoriyHoland
GrugoriyHoland
29 липня 2019, 15:52
#
Дизелей стали меньше ставить на учет - первое. новые с ЕВРО 6 дороже бензина,  (если брать базовые цены на «Пыжик» 5008 ) на 40 -60 т гривен. во вторых - бу с ЕС по ЕВРО4 -5 дороже в два раза (на 1-2 т евро) в растаможке! третье - стоимость обслуживания (оригинальность топливной системы ) обходится в итоге дороже бензинового. 
Дизельгейт -история уже всеми забытая, сейчас при доле 30 -35% дизельных авто, Европу больше интересует проблема ( в будущем) утилизации  ( выбор страны для строительства ) аккумуляторных (литиевых) батарей! И наверно, выбор такой страны упадет на Украину!
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися