У липні 2019 року «Страхова компанія «ARX» запустила онлайн — чати в Viber і Telegram, і тепер, за наявності інтернету, клієнти компанії можуть отримати відповіді на свої питання онлайн з будь-якої точки світу.
Страхова компанія ARX допомагає клієнтам онлайн
За допомогою онлайн — чату можна:
• Отримати інформацію про будь-яких продуктах компанії
• Перевірити оплату за договором
• Залишити відгук про компанію
• Дізнатися будь-яку іншу інформацію, яка цікавить клієнта
Чати працюють з 9 до 18.00, щодня, без вихідних. Крім можливості задати питання онлайн, клієнти можуть онлайн оформити електронний поліс ОСАГО, а також туристичний страховий поліс.
Також з березня 2019 року для клієнтів ДМС (Добровільне медичне страхування) почав працювати онлайн-чат, який передбачає спілкування з оператором в режимі 24/7. Онлайн можна записатися до лікаря, отримати консультації щодо умов договору, узгодити отримання ліків. Чат з оператором можна відновити або продовжити в будь-який час, що максимально зручно клієнтам, так як вони не обмежені в часі або місцем знаходження.
Нагадуємо, що «Страхова компанія «ARX» і «ARX Life» є правонаступниками «АХА Страхування» і «AXA Страхування життя». Компанія продовжує працювати з усіма банками, автодилерами, партнерами в регіональній мережі, корпоративними клієнтами, а також з тими ж асистуючими компаніями і підрядниками. Основним акціонером «Страхової компанії «ARX» є канадський холдинг «Fairfax limited».
Посилання на чати тут.
Коментарі