У групі компаній EVO, в яку входять, зокрема, маркетплейси Rozetka Prom.ua, аналізують варіанти виходу на український ринок фінансових послуг. Про це повідомив Микола Палієнко, CEO і співзасновник групи компаній EVO, передає НВ Бізнес.
Rozetka і Prom.ua збираються стати банком
Що це значить
За його словами, група розглядає можливість виходу на фінансовий ринок. «Ми розглядаємо різні варіанти: або співпрацювати з банками, або стати банком», — сказав він і додав, що Amazon в США вже виходить на фінансовий ринок.
Якщо EVO запустить свій банк, то його аудиторія буде найбільшою в Україні. За даними компанії Kantar, сайти rozetka.com.ua і prom.ua входять у топ-10 найбільш відвідуваних сайтів України.
Читайте також: Омелян планує привести Amazon на ринок України
У травні ці маркетплейси відвідало 10,88 млн і 10,4 млн людей відповідно. Для порівняння, за аналогічний період сайт найбільшого банку в Україні, із часткою ринку 35%, Приватбанку — відвідали 11,24 млн користувачів.
Довідка
EVO — українська IT-компанія, яка створила провідні українські маркетплейсы та онлайн-сервіси, де сотні тисяч підприємців продають товари і надають послуги мільйонам людей. У EVO розвиваються Prom.ua, Satu.kz, Deal.by, Bigl.ua, Zakupki.Prom.ua, Crafta.ua, Kabanchik.ua, Вчасно, Shafa.ua.
Щомісяця на маркетплейсах EVO покупці здійснюють понад 2 млн замовлень. Згідно з інформацією на сайті компанії, вона генерує 96,1 млн дол. товарообігу в місяць.
У листопаді 2018 року Rozetka і EVO об'єднали бізнеси.
Коментарі - 4
В такому разі зявиться доволі сильний гравець на ринку роздрібного кредитування