Як в Україні знайти якісне паливо і не переплатити
Нестабільність на паливному ринку загрожує покупцям чималими переплатами, оскільки відстежити цінову динаміку за всіма оптовими базами або АЗС складно. Але навіть у такій непростій ситуації економити на паливі, забезпечуючи при цьому його оперативні поставки в потрібному обсязі і якості — реально.
Останнім часом український паливний ринок лихоманить. У квітні почалися проблеми, пов'язані зі скороченням поставок з Білорусі. В результаті ціни на багатьох вітчизняних заправках підскочили на 1-1,5 гривні за літр. Слід також врахувати, що з 1 червня набрали чинності російські санкції, згідно з якими поставки автомобільного палива в Україну, перш за все, дизеля і газу, будуть обмежені. Імпортерам доведеться щомісяця узгоджувати квоти в Мінекономрозвитку РФ. І, як повідомляється в галузевих ЗМІ, на червень обсяги поставок в нашу країну вже знижені на 30-50%. Це означає, що ціни, як в опті, так і в роздробі, будуть далекі від стабільності. Вже зараз ціни на АЗС змінюються декілька разів на день. При цьому особливо ризикують великі споживачі палива, наприклад, транспортні компанії, а також аграрії, які в літній та осінній сезон особливо потребують недорогий ресурс.
За «горючкою» — в інтернет
Що важливо для потенційного покупця палива? Ціна, якість і мінімум часу, який доведеться витратити на пошук «ідеального» бензину, дизеля або газу, і його придбання. Також важливим стане спосіб і вартість доставки. Вирішити всі ці завдання можна на електронних майданчиках, які торгують паливом.
Гарним прикладом просунутого онлайн-майданчика в цій сфері може послужити спеціалізований інтернет-ресурс toplivo.app. Його можна рекомендувати з ряду причин.
По-перше, тут зібрана вся аналітика щодо ринку палива і в режимі реального часу ведеться ціновий моніторинг за всіма регіонами країни (дані оновлюються щодня і з 11 години ранку вже починають виходити актуальні ціни на паливо).
По-друге, є можливість не тільки вивчати тенденції на ринку, але також здійснювати реальні угоди — купувати або продавати різні обсяги палива, замовляти послуги бензовоза тощо.
Ресурс toplivo.app розвиває свій функціонал — нещодавно він був оновлений і запущений в новому форматі, який дає клієнтам можливість отримувати оперативні розсилки з різних каналів зв'язку (Viber, Telegram та ін.). Ці ж канали комунікації поряд зі звичайними телефонними дзвінками можна використовувати і для подачі заявок на паливо.
Як це працює
Зібрані і оновлювані сервісом онлайн бази даних дозволяють для початку ознайомитися з паливними пропозиціями. Це не складно, так як в розміщеному на ресурсі каталозі палива України інформація про ціни (оптові, дрібнооптові та роздрібні) може бути відсортована за регіонами, постачальниками або торговими марками. Це дозволяє буквально в один клік дізнатися, що дизельне паливо в Києві коштує 21,20 гривень за літр і, більш того, що воно подешевшало. А ось Донецька область б'є рекорди за цінами — дизель там по 22 гривні за літр. І в той же час ресурс повідомить, що в Закарпатській області реально купити паливо ще дешевше, ніж в Києві. Іншими словами, якщо мова йде про закупівлю 1 тис. літрів, можна заощадити 950 гривень.
Команда toplivo.app збирає за кожним регіоном актуальні пропозиції від реальних постачальників. Ціни у них можуть бути ще нижчими, ніж в середньому за регіоном. Наприклад, в тій же Закарпатській області мінімальний прайс надає постачальник «Укрпалетсистем», що пропонує дизельне паливо UPG за 27,26 гривень. При цьому система видасть інформацію про те, чи є у постачальника обмеження за партіями. У випадку з тим же «Укрпалетсистем» можливий будь-який обсяг поставок. Але у різних постачальників ситуація може відрізнятися.
Така інформація є як за дрібним, так і за великим оптом і залізничними партіями. Тим не менш, сервіс буде корисний в першу чергу при середніх і великих закупівлях — адже людина навряд чи поїде в іншу область, щоб просто вигідніше заправити свій автомобіль. До того ж, багато постачальників орієнтують покупців, мінімум, на дрібний опт, а це партія від тисячі літрів.
Паливний алгоритм
Працювати з toplivo.app нескладно. Подавши заявку на купівлю необхідного обсягу палива за найбільш вигідною ціною, залишається дочекатися оперативного дзвінка від постачальників для обговорення і уточнення умов угоди. Суть в тому, що постачальники не просто викладають на сайті свої котирування, але також активно стежать за заявками, які надходять з ресурсу. Фактично клієнт виходить відразу на постачальника, минаючи ланцюжок посередників, кожен з яких робить націнку.
Сервіс дозволяє купити паливо як з доставкою, так і на умовах самовивозу. Реально також орендувати бензовоз. Справа в тому, що toplivo.app сформував каталог транспорту, в якому зібрана оперативна інформація про наявні в тому чи іншому регіоні бензовози, зазначений їх статус (вільні або зайняті на конкретну дату), ємність тощо. Тут же можна оформити заявку на оренду транспорту (бензовоза, бітумовозу, газовозу тощо), а також розрахувати маршрут, обсяг, масу палива і, відповідно, вартість транспортування за допомогою вбудованих калькуляторів.
Важливо, що всі постачальники, які виставляють свої пропозиції на toplivo.app, ретельно перевіряються. Компанії надають свої ліцензії на перевезення та сертифікати якості продукції, що сильно знижує ризик зіткнутися з недобросовісним постачальником. Власне, потрібно розуміти, що ресурс цікавий не тільки для покупців, але і для продавців палива та транспортних компаній. Тут вони знаходять клієнтів практично зі всієї України.
Коментарі - 7
Но ведь финансовый форум могут посещать и не простые обыватели
и эта информация именно для них.
Если ( из своего опыта ) автомобиль -бензин, обьем 2.4 л, ручная коробка, при заправке в Голландии на заправке «Tonal»расход по трассе (100 — 120 км в час) 6.4 — 6.6 литра на 100 км, Германия «Shell» — расход 6.5 — 6.8, Польша «Орел» или «Лотос» расход 7.2 — 7.4 л! И это расход при среднем трафике и без заезда в Польше в города (только трасса ). При въезде в Украину «Шелл» — расход 8.0 — 8.4 л! Если заправляться на «Кло» ( страшно смотреть на приборы ) — 9.2 — 10 л!!! Из своего опыта заправок ( бензин ) «Сокар», «Шелл» и последнее это «Кло»! Второй автомобиль ( использую в Украине каждый день) такой же только дизель 2.5 литра ручная коробка! Если автомобиль хороший, то с соляркой надо быть очень осторожным! Солярки у нас для автомобилей НЕТ!!! Спасает только присадки «Хвдо» (отмечу, что «наше» «хадо» отличается от голландского и ценой и качеством! Если и заливать солярку так только на нашем «Шелле» или «Сокаре». Ну а про масла, жидкости, антифризы можно писать целые страницы текста — в основном один контрафакт! Сравнивал не один раз! Как для меня итог один — все сайты вместе взятые не спасут авто от плохого бензина и масла! И пускай их читают владельцы Жигулей!
Свечи меняю через каждые 25 -30 т км по нагару сказать не могу, но у жены бензин 1.6, после «кло» чистил форсунки и менял свечи каждые 10т сейчас только «шелл» уже около 30т и ездит вполне нормально.
По дизелю, масса проблем зимой (спасают присадки) меняю и фильтр выносной раз в сезон ( черный как мазут), осенью снимал бак ( после двух лет езды) зрелище печальное.