Мінфін - Курси валют України

Встановити
21 червня 2019, 18:02

KPMG назвала головні загрози для зростання бізнесу в Україні

Найбільшими загрозами для зростання бізнесу в Україні залишається брак кваліфікованих кадрів, регуляторні та операційні ризики. Про це йдеться в результатах другого щорічного дослідження KPMG в Україні 2019 СЕО Outlook.

Найбільшими загрозами для зростання бізнесу в Україні залишається брак кваліфікованих кадрів, регуляторні та операційні ризики.
Фото: ckp.in.ua

Результати дослідження

У першу трійку ризиків входять регуляторний (19%) та операційний (15%). На четвертому і п'ятому місцях — вибухові технології (6%) і ймовірність повернення до територіальності (5%).

KPMG— міжнародна мережа з офісами в 153 країнах. Надає аудиторські, податкові та консалтингові послуги. Є однією з аудиторських компаній «великої четвірки» поряд з Deloitte, Ernst&Young та PwC.

Для порівняння, керівники великих світових компаній у дослідженні 2019 Global CEO Outlook головними загрозами називають екологічні та кліматичні зміни, вибухові технології і повернення до територіальності. Ризики у сфері кібербезпеки та операційної діяльності займають четверту і п'яту позиції.

Висновки

Автори дослідження прийшли до ключових висновків про перспективи зростання бізнесу, використання нових технологій і практик в Україні та світі.

Перспективи. 92% опитаних керівників компаній в Україні прогнозує позитивну динаміку доходів своєї організації протягом наступних 3-х років. 60% з них особливо оптимістичні і очікують зростання на рівні від 10% в рік. 72% керівників бізнесу в Україні зазначили, що зростання протягом наступних 3-х років відбуватиметься органічним шляхом.

Нові технології. 63% керівників у світі не чекають, поки підривні технології знищать їхній бізнес, а інвестують в інновації. В Україні тільки 35% керівників планують у найближчі три роки збільшити інвестиції на виявлення і застосування вибухових технологій, розглядаючи це як довгострокову інвестицію.

Читайте також:Технології, які керують нами

Динамічність змін. Спільною для керівників у світі і Україні є думка, що здатність швидко адаптуватися є новою валютою бізнесу: так вважають 67% і 91% відповідно.

Робоча сила 4.0. Основною стратегією адаптації до майбутнього для багатьох компаній стала модернізація робочої сили. Такої позиції дотримується 52% керівників компаній в Україні та 36% у світі.

Кібербезпека. У 2019 році 69% респондентів у світі заявили, що створення сильної киберстратегії є критично важливим чинником побудови довіри з боку основних стейкхолдерів (в 2018 році — 55%). В Україні лише 39% керівників вважають, що їхня компанія належним чином готова до будь-якої майбутньої кібератаки, а 31% зазначає, що їм складно оцінити готовність своєї організації до кібератак.

Читайте також: Бізнес-омбудсмен розповів, на що скаржиться бізнес

Технології 4.0. Більшість організацій у світі досі не застосовують штучний інтелект для автоматизації процесів. Лише 16% керівників компаній відповіли, що вони вже впровадили штучний інтелект для автоматизації процесів. В Україні керівники компаній розглядають можливість одержання прибутку на інвестиції (ROI) від штучного інтелекту і роботизацию процесів як досить довгострокову, більше третини компаній в Україні зараз не інвестує в ІІ (33%) і роботизацію (32%).

Роль керівника. 71% опитаних у світі і 70% в Україні заявили, що саме керівник повинен забезпечувати відповідність політики організації з питань навколишнього середовища, соціуму і управління цінностей клієнтів компаній.

Найбільшою мотивацією для керівників організацій в Україні (53%) є створення можливості довгострокового успіху в бізнесі, тоді як головною мотивацією керівників у світі є короткочасне зростання їхньої компанії (21%).

Нагадаємо, 20 червня президент Зеленський провів зустріч з українською бізнес-спільнотою, під час якої заявив, що вже через три-чотири роки Україна може увійти в топ-10 рейтингу Doing Business і поліпшити оцінки, отримані від міжнародних агентств.

Коментарі

Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 
сторінку переглядає 1 незареєстрований відвідувач.