На думку користувачів «Мінфіну», найкраще клієнтів обслуговує monobank. Цей проект є лідером Народного рейтингу банків вже 10 місяців поспіль. Про це йдеться в статті «Ощадбанк наздоганяє monobank», опублікованій на «Мінфіні».
Народний рейтинг. Топ-5 банків з найкращим обслуговуванням
За друге місце з перемінним успіхом борються Таскомбанк і Ощадбанк. Станом на 10 червня кращий результат у держбанку, а Таскомбанк зайняв третю позицію.
На 4-му місці — Альфа-Банк Україна, замикає топ-5 Банк Кредит Дніпро.
Перестановок у цілому в рейтингу за останній місяць було небагато. Поліпшив позицію ПУМБ, який з моменту останньої публікації піднявся з 12-го на 11-е місце. Крім того, Приватбанку вдалося покинути останнє місце рейтингу. Тепер там влаштувався Банк Форвард.
Як оцінюють банки
Зараз в Народний рейтинг входить 22 банки. У перелік автоматично потрапляють фінустанови, клієнти яких залишили на «Мінфіні» 100 і більше підтверджених відгуків.
Чим більше у фінустанови свіжих позитивних відгуків, тим вище його позиція. Разом з відгуками читачі ставлять банку оцінку за п'ятибальною шкалою.
Банк також може покращити свою оцінку, якщо буде швидко і ефективно реагувати на проблеми, які виникли у клієнтів.
«Мінфін» виступає як майданчик для комунікацій і допомагає сторонам зв'язатися один з одним:
- клієнт, який у процесі обслуговування зіткнувся з проблемою, заповнює заявку на нашому сайті;
- модератори перевіряють відгук на достовірність, а потім пересилають заявку на розгляд в банк;
- якщо клієнт підтверджує, що проблема вирішена, банк отримує +2 бали до оцінки.
За 10 місяців існування народного рейтингу користувачі залишили на «Мінфіні» 1703 заявки. На 10 червня банки сумарно вирішили 673 проблеми — близько 40% їх загальної кількості.
Коментарі - 3
Потому что редакция Минфина принципиально не правильно выстраивает правила рейтинга, абсолютно не учитывая такой немаловажный параметр, как количество клиентов банка.
Например, возьмём для сравнения Приват и Моно.
Количество клиентов:
Моно = 1 млн
Приват = 20,5 млн
Соотношение 1 к 20
Количество отзывов:
Моно = 700
Приват = 12088
Соотношение 1 к 18
И поэтому на один миллион клиентов у Привата будет немного меньше чем 600 отзывов.
Математики Минфина не считают необходимым делать нормализацию, т.е. приводить количество отзывов к сравнимым величинам.
И поэтому ПриватБанк со своим двадцати кратным перевесом по количеству клиентов при таких подсчётам всегда будет на последнем месте — ведь отзывов у него будет больше, чем у всех банков вместе взятых…