Традиційно на початку кожного місяця редакція «Мінфіну» обирає найкращий, на наш погляд, відгук попереднього місяця. Його автор отримує 3 000 гривень.
Найкращий відгук травня: жінку, що купувала валюту, «закрили» в Ощадбанку
У травні грошовий приз дістався жительці Одеси Анні за відгук «Беззаконня в Ощадбанку».
За словами Анни, 8 травня вона прийшла до відділення Ощадбанку, щоб обміняти валюту. А точніше, — купити $1 для погашення дебіторської заборгованості на карті банку. Але в послузі їй відмовили, пояснивши це тим, що відповідно до внутрішнього розпорядження банку, продаж валюти можливий тільки після купівлі банком валюти в той же день у інших клієнтів. Долари в касі були, але, як пояснили клієнтці, для видачі депозитів і переказів.
«Тогда я предложила зачислить на карту $1, который приобрела в другом банке. Принимать его также отказались. По их версии, данная валюта является ветхой, хотя никаких визуальных повреждений не было. Я попросила кассира дать мне письменный отказ, она отказалась. Тогда я попросила повторить эту информацию и зафиксировала ее ответ на камеру телефона, о чем она была уведомлена. Главный экономист сектора розничной торговли, услышав наш диалог, потребовала прекратить съемку и пригрозила вызвать частную охрану банка, так как я отказалась удалять отснятый видеоматериал» — розповідає Анна.
Далі ситуація розвивалася наступним чином: приїхали 2 людини, які представилися охороною. Коли клієнтка відмовилася видалити відео і пригрозила відправити його керівництву Ощадбанку та НБУ, економіст дала вказівку охороні не випускати її з відділення. Хоча таблички із забороною відеофіксації в банку не було. При спробі вийти, клієнтку утримували силою. Анна викликала поліцію і пів години чекала на її приїзд. Співробітник поліції підтвердив, що відеофіксація в публічних місцях не заборонена і заявив, що дії охорони банку були спрямовані на захист співробітників банку. Після чого клієнтку доставили у відділення поліції, де вона написала заяву і надала відеозапис розмови з касиром.
У відповідь представник Ощадбанку приніс вибачення за ситуацію і запропонував Анні написати в особисті повідомлення, — «уладим вопросы, свяжемся с отделением, доставим для вас валюту». І додав, що «согласно инструкции и законодательства, вести съемку клиент может в зоне общего доступа. Запрещена съемка кассовых узлов, предкассовых зон (рабочие места, их оснащение), средств безопасности и мест их расположения и в зонах, где не обслуживаются клиенты. Именно поэтому вас попросили прекратить съемку. В целях безопасности».
Як стати учасником програми «Найкращий відгук місяця»
- Зареєструватися на сайті «Мінфіну».
- Залишити реальний відгук, який стосується обслуговування в чинному банку. Наші модератори ретельно перевіряють усі відгуки на достовірність.
Більше про правила «Кращого відгуку місяця» читайте тут.
Коментарі - 13
лично для меня одно название ощадбанк веет совком… как корабль назовешь так он и плывет
У меня после таких рассказов ощущение что человек что-то сильно не договаривает.....чуйка такая....
Что не совпадает - не пойму. три негативных поинта указал или один, или в любых комбинациях, с указанием отделения и без - одно и тоже. пофиксите баг?