В Україні знижуватимуть швидкість руху на трасах при в’їздах у населені пункти за європейським досвідом. Про це повідомив заступник міністра регіонального розвитку, будівництва та ЖКГ Лев Парцхаладзе у Facebook.
При в'їздах у населені пункти облаштують засоби для зниження швидкості
Що це значить
Тепер під час будівництва нових і реконструкції існуючих трас на в’їздах у населені пункти мають обов’язково влаштовані спеціальні острівці. За можливістю такі засоби безпеки мають передбачати і під час капітального ремонту.
Відповідна норма міститься у змінах до ДБН, які вступають в дію з 1 вересня.
Кращі кредитні картки для водіїв
«Запроваджуємо європейську практику штучного зниження швидкості руху на трасах. Тепер з 1 вересня всі нові і реконструйовані автомобільні траси мають обов’язково містити технічні засоби безпеки на в’їздах до населених пунктів. В Європі вони називаються «traffic calming». Наприклад, це острівці та інші штучні вигини проїзної частини на трасах, які змушують водіїв знижувати швидкість і бути більш уважними за кермом. Це дуже важливо робити саме при в’їзді в населені пункти, де швидкість має бути значно нижча, ніж на трасах», — зазначив Парцхаладзе.
Такі острівці називаються напрямними і мають напівовальну форму. Щоб об’їхати цей острівець, водій змушений загальмувати та підвищити свою увагу на дорозі. Напрямні острівці розміщуються за відсутності наземного пішохідного переходу на смузі руху у напрямку населеного пункту. Якщо ж пішохідний перехід присутній, у такому випадку проектується острівець безпеки для пішоходів згідно з вимогами ДБН «Вулиці і дороги населених пунктів».
Що це дасть
- Парцхаладзе наголосив, що в результаті правильного застосування таких засобів безпеки на трасах знижується середня швидкість руху на дорогах, зменшується кількість ДТП та аварій, покращуються умови пересування пішоходів, велосипедистів, громадського транспорту, заспокоюється транспортний трафік.
Коментарі - 13
Через полгода сп*дят знаки, еще через полгода сотрется разметка, и превратится эта «хорошая идея» в аналог бетонного блока или внезапной и ничем не обозначенной двухметровой ямы посреди дороги, какие очень любят устраивать коммунальщики во всех городах Украины.
Гребаное варварское государство и гребаное недоразвитое общество, которое не видит в этом никакой проблемы.
Если делать не через ***, то ни одного нового ДТП там не должно быть. Островок должен увеличивать степень безопасности, а не уменьшать ее. Предупреждающие знаки, сияющая даже днем разметка, камеры и прочие цивилизованные вещи должны начинаться за километры от этого нежданчика. Но у нас через ***. Поэтому да, чем делать так и создавать сотни новых ДТП с жертвами и пострадавшими, которых на этом месте могло не быть, лучше не делать ничего.
или вам больше нравится как ездят у нас - 3 дня назад водитель на житомирской трассе разогнался до 210 километров , заехал сзади под фуру. голову водителя нашли в багажнике его авто , причем не с первой попытки. А пара искуственных поворотов - и не разогнался бы так. Может и жив бы остался.