Райффайзен Банк Аваль і платіжна система Visa запускають консьєрж-сервіс у вигляді чат-бота. Передусім бот розрахований на власників малого та середнього бізнесу. Зараз він доступний в Viber і Telegram, повідомляє прес-служба банку.
31 травня 2019, 9:32
Райффайзен Банк Аваль запустив консьєрж-сервіс у вигляді чат-бота
Що він уміє
- Консьєрж-сервіс у вигляді чат-бота під назвою Райффайзен Бізнес надає допомогу з будь-яких інформаційних та організаційних запитів, з організацію подорожей, онлайн-покупками і містить проактивні сервіси, такі як нагадування і персональний календар.
- Також він може відповісти на будь-яке запитання про користування платіжною карткою та поінформувати про привілеї, доступні для власників карт Visa.
- Крім того, чат-бот допоможе у веденні повсякденних справ (наприклад, найняти клінінгову компанію) і навіть зможе допомогти сформувати персональну колекцію напоїв.
Всі послуги доступні для підприємців-клієнтів Райффайзен Банку Аваль, які є власниками карток Visa.
Читайте також: У Приват24 з'явився бот для замовлення готівки
Залежно від пакета обслуговування клієнтів бізнес-банкінгу, чат-бот Райффайзен Бізнес додатково пропонує розширений пакет послуг, серед яких — юридичні консультації, послуги дизайнера, перекладача, кур'єра, а також послуги з аутсорсингу бухгалтерської звітності.
Джерело:
Мінфін
Коментарі - 1
За заказ чего-то через бот мне еще доплачивать должны, т.к. банк может получать свои комиссионные с суммы чека