Мінфін - Курси валют України

Встановити
31 травня 2019, 9:32

Райффайзен Банк Аваль запустив консьєрж-сервіс у вигляді чат-бота

Райффайзен Банк Аваль і платіжна система Visa запускають консьєрж-сервіс у вигляді чат-бота. Передусім бот розрахований на власників малого та середнього бізнесу. Зараз він доступний в Viber і Telegram, повідомляє прес-служба банку.

Банк Райффайзен Банк Аваль і платіжна система Visa запускають консьєрж-сервіс у вигляді чат-бота.
Фото: biz.censor.net.ua

Що він уміє

  • Консьєрж-сервіс у вигляді чат-бота під назвою Райффайзен Бізнес надає допомогу з будь-яких інформаційних та організаційних запитів, з організацію подорожей, онлайн-покупками і містить проактивні сервіси, такі як нагадування і персональний календар.
  • Також він може відповісти на будь-яке запитання про користування платіжною карткою та поінформувати про привілеї, доступні для власників карт Visa.
  • Крім того, чат-бот допоможе у веденні повсякденних справ (наприклад, найняти клінінгову компанію) і навіть зможе допомогти сформувати персональну колекцію напоїв.

Всі послуги доступні для підприємців-клієнтів Райффайзен Банку Аваль, які є власниками карток Visa.

Читайте також: У Приват24 з'явився бот для замовлення готівки

Залежно від пакета обслуговування клієнтів бізнес-банкінгу, чат-бот Райффайзен Бізнес додатково пропонує розширений пакет послуг, серед яких — юридичні консультації, послуги дизайнера, перекладача, кур'єра, а також послуги з аутсорсингу бухгалтерської звітності.

Коментарі - 1

+
0
avantoffer
avantoffer
31 травня 2019, 12:28
#
Был бы клиентом - принял бы как знак призрения и глубокого неуважение перевод моего обслуживания на бота.

За заказ чего-то через бот мне еще доплачивать должны, т.к. банк может получать свои комиссионные с суммы чека
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися