Народному рейтингу банків виповнилося 9 місяців. За цей час клієнти фінустанов подали 1553 заявки на рішення своїх проблем через сайт «Мінфіну», 596 з них вже закрито.
Які проблеми з банками «Мінфін» допоміг вирішити читачам у квітні
«Мінфін» щомісяця публікує добірку відгуків, які можуть бути цікавими чи корисними нашим читачам. У квітні значна частина скарг користувачів стосувалася співробітників фінустанов, які не знають про існуючі акції, не розбираються у продуктах банку та банально не бажають опікуватися проблемами клієнтів.
Багато хто зміг вирішити свою проблему лише після публікації відгуку на «Мінфіні». Наприклад, клієнт Альфа-Банку, у якого термінал «з'їв» 10 тис. грн під час поповнення. Рік тому у подібній ситуації банк відмовив йому у компенсації 1 000 гривень. Цього разу — оперативно повернув усю суму.
Клієнт monobank за допомогою заявки на нашому сайті зміг отримати обіцяні бонуси за друзів, яким він дав посилання на встановлення додатку. Після безрезультатного спілкування із службою підтримки віртуального банку клієнт залишив заявку на «Мінфіні» — і, за його словами, «лед тронулся».
«Мінфін» допомагає вирішити проблеми не лише фізособам, але й компаніям. Наприклад, підприємству з Маріуполю, яке зіткнулося с невиправданим блокуванням рахунків та нелогічною поведінкою співробітників місцевого відділення Приватбанку.
Не усі банки поспішають закривати заявки. Однак у цьому випадку відгуки будуть корисними потенційним клієнтам, які обирають банк для обслуговування.
Крім того, автору кращого відгуку місяця «Мінфін» дарує 3 000 гривень.
Залишайте відгук про обслуговування у вашому банку — можливо, саме ви станете наступним переможцем.
Коментарі - 1