Мінфін - Курси валют України

Встановити
15 квітня 2019, 15:55

В Україні з'являться перехоплюючі автостоянки

З 1 липня в Україні набудуть чинності зміни до Державних будівельних норм, які дозволяють облаштовувати в великих містах перехоплюючі автостоянки. Про це на своїй сторінці в Facebook повідомив заступник міністра регіонального розвитку і ЖКГ Лев Парцхаладзе.

З 1 липня в Україні набудуть чинності зміни до Державних будівельних норм, які дозволяють облаштовувати в великих містах перехоплюючі автостоянки.
Фото: glavcom.ua

«Тепер створення таких паркувань врегульовано і в Україні в нових змінах до ДБН про автостоянки, і з 1 липня вони набирають чинності», — підкреслив Парцхаладзе.

Що це означає

  • Водій перед заїздом до центру міста може залишити автомобіль на такій парковці і пересісти на громадський транспорт, щоб дістатися до необхідного місця призначення.

 Краща добірка кредитних карток для водіїв

Що це дасть

  • Автостоянки сприятимуть зменшенню заторів на дорогах; вирішать проблеми нестачі парковок; поліпшать екологію в містах; налагодять транспортий рух в центральних районах міст.

Коментарі - 10

+
+15
kharj
kharj
15 квітня 2019, 16:07
#
Супер
+
0
Captain  Cisco
Captain Cisco
15 квітня 2019, 21:42
#
Для бомжей да-шикарно.
+
+15
DataProvider
DataProvider
15 квітня 2019, 16:19
#
Обеспечьте для начала нормальное функционирование общественного транспорта.
Будь он таковым я бы машиной только на выходных и пользовался для загородных поездок.
А когда в маршрутку можно впихнуться только на конечной и всю остальную дорогу ехать в безобразной позе, то тут стоянки не спасут.
+
0
Остап Бендер
Остап Бендер
15 квітня 2019, 16:27
#
Це питання курки і яйця. Кількість/якість громадського транспорту буде підвищуватись паралельно зі зростанням попиту. І закон якраз своєчасний
+
+58
huliolopez
huliolopez
15 квітня 2019, 17:39
#
Зовсім не так, бо громадський транспорт — це монополія, закони попиту і пропозиції на таких ринках не діють, а діє закон «Не подобається — йди пішки». До того ж історія деградації сервісу громадського транспорту — це класична історія мінімізації видатків та максимізації прибутків — спочатку дозволили брати «стоячих» пасажирів (нагадую що деякий час це було заборонено), потім позбулись касирів в салоні і.т.д.
І це саме той виподок, коли через відсутність адекватного державного регулювання (держава регулює лише ціни на проїзд, але не його якість) ми отримали 30 чоловік в одному «Спринтері».
+
0
DataProvider
DataProvider
16 квітня 2019, 10:01
#
А вы считаете что спрос не достаточен, когда народ едет как шпроты в банке?
+
0
neverice
neverice
15 квітня 2019, 18:53
#
Перехватывающие парковки почти никогда не строят с расчетом на маршрутки и автобусы — только метро/трамваи. Именно потому, что в маршрутки сложно запихнуть такое количество людей (тысячи машин за час в часы пик).
+
0
AleksandrBank
AleksandrBank
15 квітня 2019, 16:59
#
Давно пора.
Такая «задница» с пробками ппц
+
0
Captain  Cisco
Captain Cisco
15 квітня 2019, 21:43
#
Как ездили так и будут. Очередные фантазии.
+
+15
Ігор Петров
Ігор Петров
15 квітня 2019, 20:19
#
Не будет нормальных парковок возле конечных метро- все уже застроено ТРЦ((
Даже на конечной скоростного трамвая тулят ((
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися