В Україні планують проектувати на перехрестях діагональні пішохідні переходи. Про це повідомив заступник міністра регіонального розвитку Лев Парцхаладзе у Facebook.
На українських вулицях з'являться нові «зебри»
Що це дасть
- У Мінрегіоні вважають, що таке нововведення допоможе зменшити аварійність на дорогах на 10%.
«Діагональні «зебри» підвищують видимість людей на переході, тому зменшується ризик наїзду на пішоходів. Також такі переходи підвищують увагу пішохода, змушують дивитися в бік автомобіля, що рухається», - йдеться у повідомленні.
«Сьогодні у Європі більшість пішохідних переходів – наземні, а не підземні, як у нас. Попри це, аварій там в рази менше. Все завдяки розумному проектуванню вулиць і доріг. Створювати безпечні умови для перетину перехресть для пішоходів дуже важливо: проектувати продумані переходи, влаштовувати захисні стовпчики на краю тротуарів», – коментує Парцхаладзе.
Кредитні картки для водіїв
За даними Мінрегіону, більшість ДТП в Україні за участю пішоходів відбувається саме на перехрестях. Дуже часто аварії трапляються через порушення правил проїзду перехресть.
Раніше «Мінфін» повідомляв, що штраф за непристебнутий ремінь в Україні може зрости в 10 разів.
Коментарі - 6
Все дело в штрафах. Штрафы драконовские, плюс все утыкано камерами фиксации. Чуть зазевался и через 2 дня штраф на почте. Камеры не только стационарные, но и передвижные. И штрафов боятся все. Т.к. там еще и балов лишают за нарушения. Потерял балы — потерял права. А их пересдавать долго и дорого. И права вождения лишают на раз, без всякого суда. А попробуйте жить без машины, где все с машинами.
— скорость движения в городе ниже (50 + 5)
— почти все переходы регулируемые по требованию
— отсутствие наземных переходах на трассах и многополосных дорогах.
— магистрали начинаются еще в городе, со снятием ограничения скорости и сопутсвующим запретом появления там пешеходов.