Головний приз «Мінфіну» — 3000 гривень — отримала одеситка Олена за відгук «яке негативне ставлення і обман постійних клієнтів в Альфа банку».
3 000 гривень за кращий відгук березня відправляються в Одесу
Олена у липні 2018 року взяла кредит в Альфа-Банку на суму 20 000 грн. На додачу їй видали кредитну карту з лімітом 5000 грн — як обов'язкову умова при оформленні кредиту. У лютому 2019 року, коли кредит вже було закрито, клієнтка отримала повідомлення, що повинна сплатити штраф і платіж по кредитній карті у розмірі 470 грн. «Ніхто з працівників банку не пояснив, що у цьому банку, навіть якщо клієнт не користується карткою, він зобов'язаний платити щомісячний платіж за обслуговування розрахункового рахунку. А тим більше, що на заборгованість в 50 грн може бути нараховано штраф у розмірі 400 грн» — пише Олена.
Клієнтка звернулася в колл-центр, де її попросили сплатити 50 грн за обслуговування рахунку та закрити кредитну карту. Пообіцяли списати штраф. Олена виконала всі домовленості і ситуація виглядала вирішеною.
Однак на початку березня клієнтці зателефонували з банку і сказали, що потрібно терміново внести 400 грн боргу по кредитній карті. «Коли я почала пояснювати, що всі свої зобов'язання перед банком виконала, почався крик, хамство і образи. За два тижні я вислухала від працівників колл-центру банку масу версій. Кожен день мені телефонували, вимагали сплатити борг, надходили погрози щодо внесення мене до реєстру злісних неплатників, хоча я виплатила кредит раніше терміну, про накладення нового штрафу, зняття грошей з моїх карток в інших банках і т.д. Я написала звернення до керівництва банку, чекаю відповіді „- описала свої поневіряння Олена. Проблема вирішилася тільки після публікації відгуку на сайті “Мінфіну».
Система random.org визначила двох переможців
Кожен з них отримає по 1 000 грн. У розіграші брали участь 353 підтверджених модераторами відгуки, які клієнти банків залишили на сайті «Мінфіну» у березні.
Перший приз виграла ще одна клієнтка Альфа-Банку, Вероніка з Києва. І знову мова йде про плутанину і некомпетентність персоналу. Ось як описує ситуацію Вероніка: «Хтось перевипустив мою картку в СЛОВ'ЯНСЬКУ, а я, на секундочку, з Києва. Так вони мені доводили, що це я телефонувала. А наприкінці мене взагалі обрадували, що за картку я ще повинна заплатити. І забрати на Саксаганського 44. Нехай йдуть у вас вчитися оператори, а то кажуть і не знають навіть, що за такою адресою немає відділення ».
Другий приз отримала Маргарита — клієнтка Ощадбанку, яка поскаржилася на повільне обслуговування.
Нагадуємо: у розіграші беруть участь як негативні, так і позитивні коментарі, які стосуються діючих платоспроможних банків. Перед публікацією усі відгуки проходять попередню модерацію: не підтверджені фактами коментарі відсіваються.
Залишайте свої відгуки про обслуговування в банках і отримуйте грошові призи від «Мінфіну»! Умови акції читайте тут.
Коментарі - 5
Менеджер: здесь сумму напишите прописью!
Блондинка: А как это?
Менеджер: Буквами!
Блондинка: Молодой человек, Вы в своем уме? Как я цифры буквами напишу?
01.04.2019 что-то на смартфоне заглючил Ощад24, поэтому проходя мимо отделения банка решил заглянуть и спросить как дела и уточнить остатки по счетам.
Когда я, как клиент, посещал последний раз отделение банка в прошлом году — операционист для идентификации просил прокатать банковскую карту через терминал, я подтверждал авторизацию пин-кодом на терминале и после этого на экране монитора в ОДБ банка открывалась карточка клиента со всеми счетами…
Первого апреля всё было по-другому.
Операционист (О): паспорт для идентификации
Клиент (К): вот (предоставляет паспорт)
О: что хотите сделать
К: нужны остатки по всем открытым счетам на 1 апреля
О: банковскую карту
К: зачем, я же уже прошёл идентификацию
О: у вас несколько счетов, я не знаю по какому конкретно
К: скажите информацию об остатках по всем счетам
О: не могу — банковская тайна
К: так это все мои счета, вот паспорт и все его реквизиты совпадают с карточкой клиента банка на экране
О: не подсматривайте — это банковская тайна
К: напишите на клочке бумаги суммы остатков
О: не могу — банковская тайна
К: распечатайте выписки за календарный месяц по всем счетам
О: у вас разные счета открыты в разных отделениях — вот там и распечатывайте
Пришлось побеспокоить начальницу отделения и только после её вмешательства операционист сжалилась и распечатала выписки на черновиках, а не на чистых листах бумаги.
Сэкономила на бумаге. :-)
Кстати, черновики с другой стороны представляли из себя внутренний документооборот банка под грифом «банковская тайна» и на одной из распечаток была выписка с миллионными оборотами по какому-то ФОПу.
Вот вам и банковская тайна в отдельно взятом отделении Ощадбанка.
Я поступил как настоящий джентльмен — на работе сразу же запихнул эти выписки в служебный уничтожитель бумаги.
И ещё раз помянул ИТ-специалистов Ощадбанка «незлим тихим словом».
— Добрый день! Каковы ваши интересы? Миссия?
— Бабло люблю.