В електронному кабінеті для фізичних осіб — платників податків реалізовано автоматичне заповнення основних реквізитів платіжного доручення на підставі облікових даних платника, відомостей щодо рахунків для зарахування платежів до бюджетів. Про це йдеться в повідомленні ДФС.
5 лютого 2019, 11:45
ДФС автоматизувала оформленння документів для сплати податків
Що це дасть
- Сервіс допоможе скоротити час при заповненні платіжних документів і мінімізувати помилки.
Читайте також: Киянка сплатила рекордну суму податків
Як користуватися сервісом
- Для користування електронним сервісом необхідно в меню Стан розрахунків з бюджетом приватної частини Електронного кабінету обрати один з податків (платежів) та вибрати одну із платіжних систем.
- Після переходу на сайт платіжної системи платнику достатньо вказати суму платежу та підтвердити операцію.
- Оплата рахунків платником здійснюється з використанням платіжної карти клієнта банку, інші реквізити заповнюються автоматично.
Джерело:
Мінфін
Коментарі - 1