Українці відновили попит на пам'ятні монети після кризи, і в 2018 році НБУ реалізував на внутрішньому ринку майже 3,1 мільйона штук монет, що в 2,5 рази більше показника 2017 року. Про це розповіла заступник начальника відділу нумізматичної продукції та маркетингу НБУ Вікторія Сузанська, пише «УНІАН».
Українці за рік збільшили попит на пам'ятні монети
«Попит відновився. У нас щороку спостерігається зростання кількості реалізованих монет. За минулий і за позаминулий рік спостерігається сплеск інтересу до нашої продукції», — сказала Сузанська.
За її словами, високою популярністю серед українців користуються випущені в минулому році пам'ятні монети «Колесо життя» і «Копання картоплі».
Також, як зазначила Сузанська, користуються попитом і пам'ятні банкноти, тому Нацбанк планує випускати нові.
«Банкноти випускаються обмеженим тиражем. Вони не платіжні, але користуються попитом. У цьому році ми плануємо дві пам'ятні банкноти», — додала вона.
Сузанська не стала говорити про тематику банкнот, щоб зберегти інтригу, зазначивши, що це можуть бути видатні особистості або історичні події.
Також представник НБУ висловила думку, що сучасні банкноти дрібних номіналів і дрібні монети, які Нацбанк припинив або припинить випускати в обіг, в подальшому також будуть користуватися попитом колекціонерів.
«Колекціонери це все відстежують, у них свої критерії оцінки. Тому, звичайно, все користується попитом», — сказала Сузанська.
Коментарі - 2