Нова Пошта і Пост Фінанс не запроваджували ніяких обмежень на оплату картами Приватбанку та monobank. Про це «Мінфіну» повідомили в прес-службі компанії.
Нова Пошта відповіла на звинувачення Приватбанку та monobank
«Нова Пошта і Пост Фінанс не обмежують клієнтів — вони можуть платити будь-якими картами будь-яких банків. Обмеження вводять тільки банки", — заявили в компанії.
Там стверджують, що в ситуації винні самі банки, які беруть комісії з клієнтів. «Ми просили їх піти своїм же клієнтам назустріч, і цього не робити. Більшість банків погодилася, а деякі — відмовилися і заблокували розрахунки за рахунок кредитних коштів», — повідомила прес-служба Нова Пошта «Мінфіну».
У компанії підкреслюють, що всі оплати на користь юросіб проходять за принципом еквайрингу, а перекази P2P використовуються тільки в тому випадку, якщо кінцевий одержувач грошей — фізична особа. «Проведення транзакцій між фізособами — законно, як з точки зору законодавства України, так і з точки зору міжнародних платіжних систем MasterCard і Visa».
Читайте також: Приватбанк та monobank проти Нова Пошта: скандал «під ялинку»
За інформацією прес-служби, компанії Нова Пошта і Пост Фінанс не стягують додаткових комісій з клієнтів. «Ми за прозорі і зрозумілі тарифи і оплати. Тому нам довелося встановити спеціальні таблички у відділеннях Нова Пошта і зробити оповіщення в мобільному додатку, щоб захистити клієнтів від несподіваних платежів», — кажуть в прес-службі.
Чому виник конфлікт
Як повідомляв «Мінфін», співзасновник monobank Олег Гороховський нещодавно повідомив на своїй сторінці у Facebook, що Нова Пошта відмовилася приймати до оплати картки Приватбанку і monobank.
Кредитка з кешбеком від monobank. Замовити
За словами Гороховського, при сплаті післяоплатного платежу на «Нова Пошта» клієнти банків несуть додаткові витрати. В цьому випадку платіж проходить як P2P-переказ. Якщо він проводиться за рахунок кредитних коштів, банк стягує з клієнтів комісію — 4%.
Що зробили банки
І Приватбанк і monobank ввели обмеження для своїх клієнтів, щоб убезпечити їх від додаткових комісій. З 14 грудня Приватбанк почав блокувати оплати за рахунок кредитних коштів в деяких POS-терміналах, щоб ті не несли додаткових витрат.
Таким же чином вчинив і monobank.
Коментарі - 15
Пишут же, что услуги НП (доставка) оплачиваются через эквайринг, а переводы за товар (наложенный платеж) как Р2Р.
Все они не без греха, но в данном случае клиент попадает в заложники — одни не хотят, а другие не могут, а договориться слабо.
Расходы — доставка маленкой коробочки (самая дешевая), я не знаю, сколько это стоит но думаю не дорого. Профит сами посчитаете.
А если я такую схему на 100 чел. проверну?
Stylus и rozetka. И при этом в саппорте обеих магазов говорят, что у них есть договор с НП, т.е. они официально с НП работают как юрики. В этом весь сыр-бор
То есть, в данном случае экономия менее 1% по сравнению с обычным снятием наличных с кредитки.
Схемы обнала — это не та сфера, где нужно договариваться (зачеркнуто) проворачивать схемы вместе. Поэтому Приват и Монобанк молодцы, нужно объявить бойкот Новой Почте, пока они не научатся работать цивилизованно.
Продавец не является стороной транзакции в том платеже, который покупатель товара видит в своей выписке как перевод другому физ лицу. Продавец не получает эти деньги на карту. Вместо этого платеж идет какому-то мутному посреднику, который обналичивает его и только после этого выдает продавцу.
Получение денег через POS терминал юр. лицом-посредником — это никак не p2p платеж, по логике и характеру транзакции, даже если он оформлен на какое-то подставное физ. лицо.
Без сарказма.
Им ведь по сути только хорошо будет, если клиенты будут на % попадать.
Видимо собралось много обращений и вопросов от клиентов, ну вот и последовала реакция банков — сообщили о блокировке.
И правильно.
Человек по привычке дает карту для оплаты на POS терминале — откуда ему знать что НП хитрозадые и проводят этот платеж как перевод между физлицами?
И вообще странно ведь НП и их сервис ПостФинанс — это же юр. лица. При чем тут p2p?
Как обычно за ФОПам прячутся?