Ізраїльська компанія Weezmo планує запустити в Україні систему, яка отримує і перетворює текстовий чек в електронний. Про це пише «Дело».
7 грудня 2018, 16:52
В Україні запрацює сервіс з електронними чеками Weezmo
Що це дасть?
- Це дозволяє підвищити продажі і ефективність рекламних кампаній.
- Система Weezmo перетворює звичайні чеки в електронні, і дані офлайн-покупки можна інтегрувати з онлайн-профілем споживача.
- Це дозволяє налаштовувати персоналізовані рекламні кампанії з високим рівнем конверсії та відстежувати їх ROI по офлайн-продажам
На кого розрахована?
- Технологія буде особливо цікава рітейлерам (від гіпермаркетів до невеликих магазинів), у яких, на відміну від e-commerce, немає інструментів для аналітики покупок клієнта, його інтересів і бажань.
Як буде працювати?
- Щоб система запрацювала, достатньо встановити plug&play на касу (це займе до 10 хвилин).
- Математична модель, на якій грунтується предиктивна аналітика, аналізує чеки, історію покупок, спеціальні чинники і споживчу поведінку онлайн.
- Якщо клієнт вибирає електронний чек, то касир просто вводить мобільний номер, і посилання на чек відправляється покупцеві за допомогою sms.
- Також електронний чек можна відправляти на пошту, в месенджери або використовувати інші способи, які зручні бізнесу.
- Дані транзакції відображаються в кабінеті бізнесу, клієнт отримує cookies-файл, і відбувається об'єднання даних про офлайн-покупки онлайн-даними покупця.
- Можна здійснювати персоналізацію купівельного досвіду. У споживачів має бути одне місце зберігання квитанцій. Це допоможе при обліку особистих і бізнес-витрат.
- Сервіс пропонує зручний аналіз того, на які товари споживач найчастіше витрачає гроші.
Джерело:
Мінфін
Коментарі - 2
Немного спорное утверждение. За счет программ лояльности(сильпо, копейка, comfy, foxtrot и прочие) таки можно получить аналитику покупок клиента. В некоторых случаях и аналитику интересов и желаний(если в приложении человек выбирает, что он не ест мясо или не пьет алкогольные напитки).