5 грудня 2018, 12:02 Читать на русском

Укрзалізниця зняла обмеження на онлайн-продаж квитків на поїзди

Робота онлайн-системи з продажу квитків стабілізована. Клієнти, які здійснили оплату до 19 години, рансакції яких були підтверджені банком, починають одержувати свої квитки на вказані електронні скриньки. Про це повідомляє прес-служба Укрзалізниці.

Робота онлайн-системи з продажу квитків стабілізована.
Фото: ports.com.ua

У компанії також зазначили, у разі непідтвердження трансакції банком, кошти повертаються на рахунки клієнтів.

У разі, якщо заявлена операція залишилася без результату, клієнти сервісу можуть звернутися:

  • за телефоном: 044 591 19 88
  • електронною адресою: booking@uz.gov.ua
  • Skype: uz_booking

«Просимо вибачення у пасажирів за тимчасові незручності, що виникли через значне навантаження на систему. Приміром, лише у період з 19 до 20 години через сервіс booking.uz.gov.ua успішно було придбано 18 тисяч квитків. Тоді як у середньому за годину через онлайн-систему продається 2 тисячі квитків», повідомили в компанії.

Нагадаємо, через навантаження на онлайн-систему Укрзалізниці з продажу квитків, компанія тимчасово обмежила роботу онлайн-продажу квитків на потяги. Було накладено обмеження в 140 сесій в секунду.

Коментарі - 2

+
0
simply
simply
5 грудня 2018, 13:59
#
И деньги с карты сняли, и билеты не прислали, и ни по одному из перечисленных способов связаться с ними не удалось.
+
0
Ольга Демьянчук
Ольга Демьянчук
5 грудня 2018, 14:45
#
Вчора купувала квиток з великими проблемами, сайт весь час зависав, гроші списались але квиток так і не надійшов. Кошти повернули через годину але і місця теж мої вже показало що продані. Виставляють на продаж тільки по одному вагону, квитків на багато потягів взагалі ще немає в продажу. Сьогодні продаж знову не працює.
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися