26 листопада 2018, 10:01 Читать на русском

Закони про розмитнення авто на єврономерах вступили в силу

Вчора, 25 листопада, вступили в силу закони про внесення змін до Податкового та Митного кодексів про зниження акцизу на легкові автомобілі і посилення контролю над переміщенням і використанням автомобілів на іноземній реєстрації.

Вчора, 25 листопада, вступили в силу закони про внесення змін до Податкового та Митного кодексів про зниження акцизу на легкові автомобілі і посилення контролю над переміщенням і використанням автомобілів на іноземній реєстрації.
Фото: dpchas.com.ua

Основні норми закону:

  • Закон змінює модель акцизного податку, а також запроваджуються базові ставки акцизу.
  • Для нових легкових автомобілів з бензиновим двигуном до 3000 куб. см базова ставка складе 50 євро, для більш кубатурних — 100 євро. Для дизельних авто до 3500 куб см ставка складе 75 євро, для більш кубатурних — 150 євро.
  • До базових ставок будуть застосовуватися два коефіцієнта. В одному випадку розмір коефіцієнта залежить від об'єму двигуна, в другому — віку транспортного засобу.
  • Один коефіцієнт буде визначатися шляхом ділення об'єму циліндрів двигуна (в куб. См) авто, яке належить розмитнити, на 1000 куб. см.
  • Другий коефіцієнт — це загальна кількість років автомобіля.

Ставка податку для відповідного транспортного засобу визначається за формулою: Ставка = Ставка базова х К двигун х К вік.

У формулі ставка базова — ставка податку в євро за один транспортний засіб:

— з двигуном внутрішнього згоряння з іскровим запалюванням та кривошипно-шатунний механізм з об'ємом циліндрів до 3000 куб. см — 50 євро;

— з двигуном внутрішнього згоряння з іскровим запалюванням та кривошипно-шатунний механізм з об'ємом циліндрів понад 3000 куб. см — 100 євро;

— з двигуном внутрішнього згоряння із запалюванням від стиснення (дизелем або напівдизелем) з об'ємом циліндрів до 3500 куб. см — 75 євро;

— з двигуном внутрішнього згоряння із запалюванням від стиснення (дизелем або напівдизелем) з об'ємом циліндрів понад 3500 куб. см — 150 євро.

Найпростіший спосіб заощадити на паливі — замовити кредитну карту для водіїв 

Коментарі - 6

+
+111
Strain
Strain
26 листопада 2018, 10:05
#
Наконец решили этот вопрос. Осталось быстрым движением оторвать пластырь. Будет больно но необходимо.
А то вообще страх потеряли. По мимо того, что гробят экологию своим барахлом так ещё и налоги не платят.
Ну и куда без «сбил человека/попал в ДТП — вышел с машины и безнаказанно ушел».
+
+92
AleksandrBank
AleksandrBank
26 листопада 2018, 10:28
#
Уже вчера он ступил, на сколько известно только вчера вечером не пустили 200 машин, те кто не захотел платить налог залоговый.
Также начали блокировать Евробляхеры западные таможни, пора бы Милиции вмешаться и выписать штрафы, а кого нужно прокатить в «кутузке».

Вчера собрались 15-20 Евробляхеров возле Эпицентра на Полярной, что-то обсуждали.

Может пора оплатить как все нормальные люди?!

Думаю когда начнут задерживать, важно всех проверить и «зайцев» вернуть в АТО.
+
+34
Captain  Cisco
Captain Cisco
26 листопада 2018, 12:56
#
Из окопа пишете наверное?
+
0
AleksandrBank
AleksandrBank
26 листопада 2018, 13:17
#
Так точно. От сюда виднее. Думаю у многим возмущенных быстро ум прояснится
+
+15
BobKickass
BobKickass
26 листопада 2018, 18:05
#
А тех кто захотел заплатить залог пропустили? Ответ — нет, так как счета еще в природе не существует.
P.S. 21го числа у нас 4ых задержали, привезли в отделение и… отпустили, даже не выписав протокол задержания. А человека который принимал решение о задержании на следующий день сняли с должности. Не знаю куда идут мои налоги, но точно не на полицию.
+
0
Rocket Ride
Rocket Ride
26 листопада 2018, 12:59
#
Так я и не против купить тачку в ЄС за 2000 євро и заплатить растаможку 600-800 євро (30-40%) от стоимости авто как в ЄС. А не 300%-400% как сейчас. И да я знаю как растамаживают в Руминии, Германии и Литве авто из за предел ЄС и да я за такие законы у нас в Украине. Законы 8487 и 8488 ето полний пи…
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися