Корпорація «Богдан» представила першу українську електровантажівку ERCV27, виготовлену в Луцьку на ДП «Автоскладальний завод №1» для датської компанії Banke Electromotive. Про це повідомляє прес-служба корпорації.
«Богдан» представив першу українську електровантажівку. Фото
Електровантажівка ERCV27 призначена для механізованого завантаження твердих побутових відходів. Вона буде працювати в містах Європейського Союзу.
Характеристики
- Спецавтомобіль ERCV27 здатний розвивати швидкість до 80 км/год і укомплектований літій-залізо-фосфатними акумуляторами (LiFePO4) сумарною місткістю 220 кВтг.
- Запас ходу без підзарядки тягових батарей при повній допустимій масі 27 000 кг становить 220 км.
- Термін експлуатації батарей досягає 12 років.
- Вантажівка обладнана комбінованою вентиляцією, водяними опалювачами, системою відеоспостереження і кондиціонером.
«Ця електрична техніка відповідає сучасним технічним стандартам і виготовлена згідно з європейськими екологічними нормами. Як відомо, від 2025 року містах Євросоюзу планують заборонити рух автівкам з дизельними двигунами. Тож виробництво таких вантажівок є не просто перспективним напрямком, а й необхідністю в умовах новітнього ринку», — зазначили в корпорації.
Що на рахунок України?
У «Богдані» заявили, що в перспективі електричними машинами можуть зацікавитися і українські міста, для яких питання екологічності транспорту стане визначальним.
У той же час в українській корпорації звертають увагу, що Україна поки не має значного інтересу до подібної техніки.
Коментарі - 16
Да и ещё для Дании?!
Это в Украине?! А да, это Богдан! Неужели мы начали делать шаги.
Я говорю, нам нужно стать вторым Китаем для Европы. У нас должно всё собираться, производиться и выращиваться. Только так мы выйдет из своих проблем
Нет? Ах да, это — невыгодно, поэтому ждём иностранных «буратин».
И поём «оды» президенту, который "не занимается в рабочее время только политикой, а ведет переговоры с инвесторами, чтобы заводили деньги."
> Украина пока не оказывает значительного интереса к подобной технике
Ну это потому, что в Дании 220 км — это почти полностью вся страна с севера на юг, а у нас — от Киева до Винницы, и то по прямой. Да и сколько он стоит, непонятно.
Нет, потому что у нас дешевле эксплуатировать МАЗ сорокалетней давности, который ездит по городу и чадит чёрным выхлопом, чем подумать о последствиях для экологии и обновить автопарк.
В чем проблема?