23 листопада 2018, 14:48 Читать на русском

Вартість бренда Приватбанку зросла на 12%

Приватбанк став єдиним українським банком, який увійшов у топ-5 рейтингу найдорожчих українських брендів, опублікованого журналом «Новое время».  Про це йдеться у повідомленні банка.

Приватбанк став єдиним українським банком, який увійшов у топ-5 рейтингу найдорожчих українських брендів, опублікованого журналом «Новое время».
Фото: epravda.com.ua

Згідно з результатами MPP Consulting, бренд Приватбанка в 2018 році посідає четверте місце в топ-100 найдорожчих національних торгових марок.

За останній рік сумарна вартість бренда Приватбанку виросла на 12,3%. Загалом вітчизняні бренди за рік подорожчали майже на 8%.

 Замовити картку «Універсальна Gold» від Приватбанка

За даними рейтингу, також у 2018 році збільшилася загальна капіталізація торгових марок із сектора господарських товарів, а також e-commerce.

Як рахували?

  • Методологія оцінки компанії MPP Consulting базується на фінансових результатах компаній – власників марок, а також факторів, що можуть впливати на вартість бренда, – географічне покриття продажів; технологічна складова; продукція, що випускається; інвестиційна привабливість галузі.

Коментарі

Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися