Президент Петро Порошенко підписав закони №8487 та №8488, які легалізують ввезені з порушенням митного та податкового законодавства автомобілі з європейськими номерами. Про це він написав на своїй сторінці у Facebook.
Порошенко підписав закони про «евробляхи»
Куди підуть гроші?
- Кошти від цього, від першої й до останньої гривні, підуть до Пенсійного фонду на покриття його дефіциту, на індексації пенсій, на виплати в першу чергу тим, хто отримує мінімальну пенсію.
- Порошенко закликав власників у передбачений законом термін скористатися пільговим порядком розмитнення і утриматися від акцій протесту.
«Без податків не буває армії, без податків не буває доріг, без податків не буває освіти. І державу будують не президенти, не уряди, не депутати, а платники податків. Це має стати аксіомою, і підписання зазначених законів – крок у тому напрямку. Дякую усім за розуміння і здатність до компромісу», — написав він.
Кредитні картки для водіїв
Основні норми закону:
- Закон змінює модель акцизного податку, а також запроваджуються базові ставки акцизу.
- Для нових легкових автомобілів з бензиновим двигуном до 3000 куб. см базова ставка складе 50 євро, для більш кубатурних — 100 євро. Для дизельних авто до 3500 куб см ставка складе 75 євро, для більш кубатурних — 150 євро.
- До базових ставок будуть застосовуватися два коефіцієнта. В одному випадку розмір коефіцієнта залежить від об'єму двигуна, в другому — віку транспортного засобу.
- Один коефіцієнт буде визначатися шляхом ділення об'єму циліндрів двигуна (в куб. См) авто, яке належить розмитнити, на 1000 куб. см.
- Другий коефіцієнт — це загальна кількість років автомобіля.
Ставка податку для відповідного транспортного засобу визначається за формулою: Ставка = Ставка базова х К двигун х К вік.
У формулі ставка базова — ставка податку в євро за один транспортний засіб:
— з двигуном внутрішнього згоряння з іскровим запалюванням та кривошипно-шатунний механізм з об'ємом циліндрів до 3000 куб. см — 50 євро;
— з двигуном внутрішнього згоряння з іскровим запалюванням та кривошипно-шатунний механізм з об'ємом циліндрів понад 3000 куб. см — 100 євро;
— з двигуном внутрішнього згоряння із запалюванням від стиснення (дизелем або напівдизелем) з об'ємом циліндрів до 3500 куб. см — 75 євро;
— з двигуном внутрішнього згоряння із запалюванням від стиснення (дизелем або напівдизелем) з об'ємом циліндрів понад 3500 куб. см — 150 євро.
Коментарі - 19
Теперь ждем новостей.
Давно пора)
Точно не знаю, но вроде считается от даты подачи документов для растамаживания транспортного средства.
Я почему то был уверен что Президент подпишет быстро.
Пора «ослам» нужное направление показывать, чтобы они нормальными людьми становились
Вполне возможно перед выборами власть на это пойдёт. Рейтинг партии евроблях взлетит вместе с ними в парламент зайдут БППшники и НФшники (т.к. бляхеры это проект от действующей власти)
Последний аккорд, реанимация налога на все авто, в качестве компенсации отмены акциза.
В доказательство к вышесказанному, полагаю что как и раньше полиция бляхеров особо трогать не будет.
Ну или им закручивают гайки и все наоборот, и я так понимаю, они попытаются и рыбку съесть и на лошадке покататься, но вот чем это все закончится — неизвестно.
Как горит огонь, как течет вода, и как бомбит у зрадоложцев.
И старое уже не камильфо как то.
Поэтому Порох, Садовой, Арсений Петрович и склепали наспех партии.
Не все, правда понимали, что все новое это хорошо забытое старое)
А лозунги «Евробляха муха — це сила» и «Вова — слуга Игоря Валерьевича» и т.д. это что то новое. Це як «Жити взали по новому, так я ти ще не жив»