16 листопада 2018, 16:20 Читать на русском

Ощадбанк запустив чат-бот у Telegram

Державний Ощадбанк запустив чат-бот в месенджері Telegram. Про це йдеться в повідомленні банку.

Державний Ощадбанк запустив чат-бот в месенджері Telegram.
Фото: botanalytics.co

Чат-бот доступний за ім’ям @Oschadbot. На черзі – запуск чат-боту в Messenger Facebook.

У першу чергу віртуальний помічник пропонує скористатись сервісами самообслуговування для держателів платіжних карток.

Стандартний перелік сервісів

  • перевірка балансу карткового рахунку та рахунку мобільних заощаджень;
  • замовлення виписки на електронну скриньку;
  • перевірка стану заборгованості за картковим рахунком;
  • блокування/активація картки;
  • зняття блокування через невірне введення ПІН-коду;
  • зняття ліміту;
  • уточнення статусу доставки картки;
  • активація можливості зняття готівки без картки;
  • підключення SMS-банкінгу;
  • перевірка статусу картки та останньої трансакції;
  • продовження терміну дії картки;
  • перевірка статусу грошового переказу.

Читайте також: Рожкова радить Ощадбанку переглянути бізнес-модель

Нагадаємо, в січні 2018 року на сайті Ощадбанку запрацював чат-бот – онлайн-помічник.

Коментарі

Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися