Мінфін - Курси валют України

Встановити
7 листопада 2018, 17:31

Об’єднання Таскомбанку з ВіЕс Банком — успішний приклад консолідації фінансового ринку-2018

Регулятивний капітал Таскомбанку зріс на 46% і становить 2,1 млрд грн, мережа відділень збільшилася на третину.

З 12 жовтня 2018 року правонаступником всього майна, прав та обов’язків Публічного Акціонерного товариства ВіЕс Банку стало акціонерне товариство Таскомбанку у зв’язку з реорганізацією* шляхом приєднання ВіЕс Банку до Таскомбанку. Відповідне рішення було затверджене 16 жовтня Загальними зборами акціонерів двох банків. Про те, як проходили інтеграційні процеси і які плани в об’єднаного банку, — наша розмова з Першим Заступником Голови Правління Таскомбанку Володимиром Дубєєм.

Процес приєднання ВіЕс Банку до Таскомбанку завершився. Як Ви оцінюєте його результати?

Найважливіше завдання, яке ми ставили перед собою під час реорганізації ВіЕс Банку шляхом приєднання до Таскомбанку, — провести інтеграційні процеси максимально швидко, гармонійно і комфортно – як для клієнтів, так і для працівників двох банків. І сьогодні можна з упевненістю констатувати, що перша спроба консолідації двох банківських установ на фінансовому ринку України у 2018 році пройшла успішно. Внаслідок реорганізації Таскомбанк покращив фінансові показники і зміцнив свої позиції на ринку. Так, в результаті приєднання регулятивний капітал Таскомбанку зріс на 46% (до 2,1 млрд грн), основний капітал збільшився на 68% (до 1,25 млрд грн), кредитний портфель перевищив 13,8 мільярдів гривень.

За нашими прогнозами внаслідок об’єднання Таскомбанк посилить свої позиції в топ-20 провідних українських банків і підніметься як мінімум на одну позицію.

Навіщо було потрібне об’єднання банків?

Ми обрали стратегію консолідації фінансових можливостей двох банків, які належать до фінансово-промислової групи «ТАС». Переконані, що це було правильним, хоч і нелегким рішенням. В результаті об’єднання Таскомбанк зміцнив свої позиції одного з найбільших універсальних банків з українським капіталом у країні. Інтеграція найкращого досвіду, компетенцій та бізнес-процесів двох фінансових установ підвищила конкурентоспроможність Таскомбанку і дала додаткові можливості для розвитку всіх напрямів бізнесу – корпоративного, малого та середнього, роздрібного. І, звичайно, відкрила перед клієнтами об’єднаного банку нові можливості для задоволення своїх фінансових потреб.

Як процес приєднання вплинув на клієнтів ВіЕс Банку?

Процеси реорганізації ми намагалися проводити максимально коректно, інформуючи клієнтів про переваги обслуговування в єдиному універсальному банку. Як наслідок, після приєднання ВіЕс Банку у Таскомбанку з’явилося більше 27 тисяч нових клієнтів — як юридичних так і фізичних осіб.

Яким чином вдалося досягнути такого результату?

Найважливішим пріоритетом при реорганізації ВіЕс Банку для нас були (і залишаються!) інтереси клієнтів. Нашою основною метою було забезпечення процесу плавної міграції, з мінімальними затратами їхнього часу. Щоб інтеграційний процес пройшов успішно та був максимально комфортним для всіх наших клієнтів, ми визначили для себе кілька важливих принципів, завдяки яким вдалося забезпечити високу якість усіх необхідних об’єднавчих перетворень та отримати максимальний ефект від змін.

Ми реалізували масштабний план інформування клієнтів щодо всіх перетворень та переваг від об’єднання двох банків Групи «ТАС». Для нас було важливо, щоб клієнти свідомо переходили на обслуговування до Таскомбанку, розуміючи організаційні процеси та оцінюючи нові можливості та переваги, які відкриваються перед ними внаслідок об’єднання.

Розробляючи план злиття, в першу чергу, ми орієнтувалися на те, щоб зробити увесь процес максимально зрозумілим, зручним та легким для всіх фінансових партнерів ВіЕс Банку — від приватних осіб до великих компаній. Тому були створені відділення, що працювали у форматі «два в одному». Цей перехідний формат передбачав роботу відділень двох банків — ВіЕс Банку і Таскомбанку — на одному фінансовому майданчику. За таких умов клієнти ВіЕс Банку продовжували користуватися звичними для себе сервісами, але водночас мали змогу ознайомитися з перевагами обслуговування в Таскомбанку.

Крім того, під час реорганізації ми обирали кращі практики, стандарти, процеси з досвіду обох банків, об’єднали експертизу двох команд та вибудовували нову якість обслуговування для наших клієнтів.

Що відбулося з мережею регіональних відділень ВіЕс Банку?

Ми повністю зберегли мережу регіональних відділень ВіЕс Банку і з вересня 2018 у всіх відділеннях ВіЕс Банку почали працювати відділення Таскомбанку. Завдяки інтеграції загальна мережа Таскомбанку зросла на третину і на сьогодні складає 109 відділень у 44 містах України. Найбільш значне посилення присутності об’єднаного банку відбулося, відповідно, у Західному регіоні країни.

Чи плануються кадрові зміни на місцях?

Ми зацікавлені у збереженні на місцях злагодженої команди, яка має напрацьовані контакти з клієнтами та вміє підтримувати стабільний алгоритм діяльності. Це також позитивно впливає на роботу з клієнтами, адже в операційному обслуговуванні для них практично нічого не змінюється. У більшості випадків клієнтів обслуговують менеджери, до співпраці з якими вони вже звикли й думці яких довіряють, але тепер є співробітниками Таскомбанку. Учбовий центр Таскомбанку вже завершив цикл навчальних курсів для менеджерів ВіЕс Банку, що дозволило забезпечити високий рівень знання продуктів Таскомбанку та в цілому підвищити якість сервісу.

Що дозволило реалізувати процес об’єднання у рекордно короткі терміни?

Завдяки отриманому дозволу на реорганізацію за спрощеною процедурою, яку Національний банк України надав Таскомбанку, терміни реалізації проекту значно скоротилися. Ми виконали значний обсяг кропіткої роботи для підготовки юридичного об’єднання банків у визначені спрощеною процедурою терміни й затвердили відповідну стратегію інтеграції. Весь процес об’єднання тривав всього 5 місяців. Погодьтеся, це рекордно короткий час для фінансової інтеграції.

Які основні напрямки подальшого розвитку Таскомбанку і стратегія майбутнього зростання?

Основною точкою зростання у найближчі роки ми вважаємо роздрібний бізнес та сегмент малого та середнього бізнесу. Зважаючи на це, ми будемо активно розвивати регіональну мережу, а також інноваційні онлайн-канали управління фінансами та надання банківських і небанківських послуг. Для малого та середнього бізнесу ми вже сьогодні успішно надаємо послуги у 100% онлайн форматі під брендом ТАС24БІЗНЕС. А головною запорукою нашого швидкого зростання і успіху є, звичайно, наша команда – команда однодумців і справжніх професіоналів, які націлені на результат і докладають максимальних зусиль для задоволення фінансових потреб клієнтів об’єднаного банку .

* Реорганізація відбувається на підставі дозволу (далі – Дозвіл) Національного банку України (НБУ) на реорганізацію шляхом приєднання ВіЕс Банку до Таскомбанку за спрощеною процедурою, передбаченою Законом України «Про спрощення процедур реорганізації та капіталізації банків», відповідно до розпорядження НБУ № 395-ро від 10.07.2018 про надання Дозволу. Більш детальну інформацію див. на сайті Таскомбанку.

Коментарі - 1

+
0
AleksandrBank
AleksandrBank
7 листопада 2018, 17:47
#
В V.S. банке сидели юрики и в основном на кредитовании, розница минимальна, только ЗКП в рамках кредитуемых компаний, и то не все.
Потому банк дал хороший «пул» активов в виде кредитов юр.лиц. Портфель там был очень качественный.
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися