Спорт, який є мільярдним бізнесом (із прогнозованою капіталізацією $1,65 млрд до 2021 року) і налічує 300 млн фанів по всьому світу (Goldman Sachs). Спорт, що не передбачає ні м’яча, ні поля. Ласкаво просимо у світ кіберспорту.
UNIT.Talk | Esports Marketing: мільярдні можливості ринку кіберспорту
Ринок esports стрімко зростає. Поглянь хоча б на ключові показники сфери:
Twitch.tv, провідний esports веб-сайт, має стільки інтернет-трафіку, що більше лише в Google, Netflix та Apple.
Користувачі сайту переглядають у середньому 421,6 хвилини на місяць, а це — на 44% більше, ніж у YouTube.Найпопулярніший esports чемпіонат — League Of Legends — збирає численнішу аудиторію, ніж більшість спортивних чемпіонатів (виняток — Super Bowl).
Зараз — один із рідкісних моментів, коли ти можеш не лише використовувати мільярдні можливості зростаючого ринку, а й очолити індустрію. Не тягнися в хвості!
Дізнаєшся:
◾ Esports market overview: тренди, цифри, eSports vs Sports
◾ Стартапи у кіберспорті: які знання та технології потрібні у esports
◾ Бізнес-можливості ринку: що вже вправно використовують такі бренди як Coca-Cola, Intel, RedBull, Nissan та ін.
Більше про спікерів:
@Andriy Cherednychenko, Marketing Director @DreamTeam
@Іван Данішевський, Founder @ESM.one
@Вячеслав Щербаков, Senior sales & operations manager @Starladder.com
Модератор: Олексій Мась, Head of Innovation Lab @Kyivstar
Коли: 30 жовтня (вівторок), 19-21:00.
Де: UNIT.Core Event Hall, B1, UNIT.City, Київ, вул. Дорогожицька, 3 (зупинка «Мотоциклетний завод»).
На території є паркінг.
300 UAH
Є можливість придбати квиток на місці, але тільки за умови наявності вільних місць. Тому не зволікай — бронюй заздалегідь!
Читачам minfin.com.ua знижка – 15 % по промокоду: UNIT4Treeum
Коментарі