26 жовтня 2018, 8:49 Читать на русском

З 1 листопада в столиці запускають єдиний е-квиток

У київському муніципальному транспорті з 1 листопада 2018 року вводять в тестовому режимі єдиний електронний квиток для оплати проїзду. Про це УНІАН повідомили в департаменті КМДА.

У київському муніципальному транспорті з 1 листопада 2018 року вводять в тестовому режимі єдиний електронний квиток для оплати проїзду.
Фото:economics.unian.ua

«Ми знаходимося на фінальному етапі запуску єдиного електронного квитка в громадському транспорті. З 1 листопада починається тестування системи, за результатами якого буде вирішено питання про повномасштабний запуск. Зараз встановлено 1500 валідаторів в громадському транспорті», — сказав директор департаменту Юрій Назаров.

Він запевнив, що до листопада у всьому комунальному транспорті буде встановлено необхідне обладнання.

«Кількість валідаторів в окремо взятому транспортному засобі різна  і залежить від кількості „дверей“, — додали в департаменті.

Подробиці запуску електронного квитка планується оприлюднити в найближчі дні під час презентації нової системи оплати проїзду.

Носієм е-квитка може бути: транспортна карта, банківська картка, соціальна (пільгова картка), QR-код, учнівський та студентський квитки, електронний портативний пристрій з встановленим відповідним програмним додатком.

Також передбачені різні види електронного квитка:

  • разовий
  • проїзний на певний період без обмеження кількості поїздок
  • проїзний на певний період і певну кількість поїздок
  • проїзний, який працює з моменту його покупки
  • проїзний, який працює з моменту його активації.

Коментарі - 3

+
0
Dmytro D
Dmytro D
27 жовтня 2018, 21:33
#
А «маршрутки»? По сути это тот же общественный транспорт.
Возьмем для примера Transport for London(TfL), который состоит в частности из London buses. Соответственно автобусными перевозками в городе осуществялют компании ​​​​​​​Abellio London, Arriva London, CT Plus, Go-Ahead London, London Sovereign, London United, Metroline, Quality Line, Stagecoach London, Sullivan Buses, Tower Transit and Uno под единым стандартом ​​​​​​​https://en.wikipedia.org/wiki/London_Buses
Интересная статья на вики о приватизации ОТ в Лондоне ​​​​​​​https://en.wikipedia.org/wiki/Privatisation_of_London_bus_services
In London, details of routes, fares and services levels were still specified by public bodies, with the right to run the services contracted to private companies on a tendered basis.

И кстати, несмотря на высокие цены на проезд, только 40% бюджета TfL пополняется из оплта за проезд(fares)
+
0
struk
struk
28 жовтня 2018, 11:13
#
Учитывая то, что Лондон является эталоном транспортного коллапса, брать с него пример я бы не стал
+
+12
Dmytro D
Dmytro D
29 жовтня 2018, 14:30
#
На самом деле нет. проблемы есть, но из-за невероятно высокой плотности траспорта, как рельсового, так и нерельсового. это тебе не три убогие ветки, пару трамвайных линий и автобусы/маршрутки ездящие в рандомное время
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися