10 жовтня 2018, 10:58 Читать на русском

Нова пошта змінила правила доставки посилок компаніям

Нова пошта змінила правила для поштових відправлень для юросіб. Про це пише аin.ua.

Нова пошта змінила правила для поштових відправлень для юросіб.
Фото: retailers.ua

Згідно з повідомленням, тепер, щоб людина (фізособа чи юрособа) могла відправити посилку компанії (юрособі), потрібно, щоб у компанії був укладений договір з поштовим оператором.

Такі зміни помітили користувачі в соціальних мережах.

У Новій пошті розповіли, що ці зміни пов'язані з випадками, коли самі відправники плуталися в адресах і назвах юросіб, через це посилки могли не доходити до адресата.

Так, часто клієнти не знали точні реквізити компанії-одержувача, і це призводило до того, що у однієї юрособи було до 40 варіантів назви, реквізитів, адрес.

Через це відправлення йшло на некоректну адресу, або не тому адресату, або компанія отримувала рахунок за відправлення, якого не замовляла.

«Щоб уберегти наших клієнтів — і фізичних, і юридичних осіб, ми впровадили правило, яке дозволило уніфікувати компанії-одержувачі», — пояснили в компанії.

У Новій пошті також додали, що якщо у юрособи, яким потрібно відправити посилку, немає договору з поштовим оператором, відправник може відправити її фізособі-представнику компанії.

Коментарі - 1

+
0
Qwerty1999
Qwerty1999
10 жовтня 2018, 18:57
#
Вот вам и принуждение к заключению договоров на ровном месте…
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися