9 жовтня 2018, 19:01 Читать на русском

НБУ розширив можливості системи BankID

Національний банк розширив можливості використання дистанційній ідентифікації фізосіб через національну систему BankID для отримання клієнтами банків державних та адміністративних послуг.

Національний банк розширив можливості використання дистанційній ідентифікації фізосіб через національну систему BankID для отримання клієнтами банків державних та адміністративних послуг.
Фото: flickr.com

Про це йдеться в постанові НБУ від 3 жовтня № 105 «Про внесення змін до деяких нормативно-правових актів Національного банку», яке вступає в силу з 5 листопада.

Що це дасть: Надасть можливість використовувати BankID як один з інструментів ідентифікації фізосіб для надання банківських послуг, наприклад, при відкритті рахунку.

Регулятор визначив:

  • умови і порядок підключення, припинення використання і відновлення роботи абонентів системи BankID;
  • порядок користування цією системою для абонентів і користувачів (фізичних осіб).
  • визначено процедуру проходження дистанційній ідентифікації фізичних осіб;
  • порядок передачі ідентифікаційних даних в системі BankID;
  • вимоги до захисту інформації в системі BankID;
  • організаційна структура системи BankID.

«Громадяни вже найближчим часом, крім адміністративних, зможуть дистанційно отримувати банківські та інші послуги. Для цього потрібно, щоб банк користувача підключився до системи BankID НБУ. Банки ж зможуть відкривати рахунки фізособам дистанційно», — заявив директор департаменту інформатизації НБУ Володимир Нагорнюк.

Він також зазначив, що інші учасники системи — юрособи та небанківські установи, зможуть розпочати надання своїх послуг дистанційно за допомогою ідентифікації через систему BankID НБУ, що значно спростить процедуру отримання таких послуг і оптимізує витрати компаній за рахунок автоматизації процесів, а також заощадить час потенційних покупців.

Коментарі - 6

+
+12
Qwerty1999
Qwerty1999
9 жовтня 2018, 20:03
#
Хочется одновременно и смеяться и плакать…
BankID от НБУ поддерживает только Радабанк, который многие и в глаза не видели, и Ощадбанк, который спёр и идею и реализацию у Привата, но чтобы чем-то отличаться придумал немного другой формат обмена авторизационными данными.

Возникает закономерный вопрос — почему три государственные структуры (НБУ, Ощадбанк, ПриватБанк) больше года не могут найти общий язык по вопросу подключения ПриватБанка к системе BankID от НБУ.
Из-за этих мелочных дрязг двадцать миллионов клиентов ПриватБанка до сих пор не могут пользоваться системой BankID.
+
0
Юрий Новокрещенов
Юрий Новокрещенов
15 жовтня 2018, 8:52
#
Я какой-то документ оформлял после рождения дочери. По-моему это было через «iGov» (не помню точно название).
Так вот там как-раз я воспользовался цифровой подписью Привата для получения этой админ. услуги через BankID.
Было очень удобно.
Вы уверены, что не работает?
+
+14
Qwerty1999
Qwerty1999
15 жовтня 2018, 11:02
#
Я нигде не говорил, что BankID Привата не работает.
У меня тоже есть их ЭЦП.
Некоторые госорганы до национализации Привата напрямую договорились с банком об использовании их ЭЦП благодаря группе разработчиков iGov и Дубилету-младшему.
Но их очень мало в общей массе и перспективы развития туманны.
В тоже время, везде есть ссылка на BankID от НБУ, но при переходе по ней можно выбрать только два банка для идентификации — Ощадбанк и Радабанк.
Тест не о том, что у Привата нет BankID, а о том, что ПриватБанк отсутствует в официальном пуле банков, предоставляющих BankID от НБУ.

+
0
Юрий Новокрещенов
Юрий Новокрещенов
16 жовтня 2018, 8:56
#
Спасибо за инфо. Буду в теме теперь.
+
+12
Qwerty1999
Qwerty1999
10 жовтня 2018, 13:25
#
Кстати, при запуске BankID от НБУ в системе было четыре банка и кроме двух, озвученных ранее, были ещё ПУМБ и Укрсоцбанк.
Почему вышел Укрсоцбанк — мне более-менее понятно, но почему сбежал ПУМБ — тайна за семью печатями…
+
0
Qwerty1999
Qwerty1999
15 жовтня 2018, 11:11
#
Страничка BankID от НБУ

https://id.bank.gov.ua/?sidBi=86dad203-9b7f-44e4-9ecd-babb14084897

Андрей Пышный может гордиться собой и это как раз тот случай, когда понты одного человека тормозят развитие электронных сервисов…
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися