Мінфін - Курси валют України

Встановити
8 жовтня 2018, 11:10

ПУМБ запустив перший в Україні банкінг в месенджерах

ПУМБ вперше в Україні реалізував можливість надання повного циклу банківських послуг через месенджери.

Перший Український Міжнародний Банк (ПУМБ) вперше в Україні представив повноцінний банкінг в месенджерах. У жовтні 2018 року ПУМБ запустив банківський сервіс в месенджері Telegram. Раніше, в квітні 2018 року, був запущений банківський сервіс в месенджері Viber. У найближчих планах ПУМБ також запуск банкінгу в Faсebook messenger.

Банкінг в месенджерах дозволяє клієнту самостійно за допомогою одного лише месенджера оформити заявку на кредит або кредитну картку ПУМБ і в подальшому здійснювати повний цикл обслуговування цих продуктів. У форматі 24/7 протягом декількох секунд клієнт може отримати інформацію про:

  • суму наступного платежу по кредиту;

  • суму останнього зарахованого платежу по кредиту;

  • суму простроченої заборгованості по кредиту;

  • суму повного погашення заборгованості по кредиту;

  • мінімальний платіж і суму повного погашення по кредитній картці.

Ще через банкінг в месенджерах можна дізнатися актуальний курс валют і поповнити мобільний телефон, а також вибрати мову інтерфейсу. Крім цього, за допомогою банкінгу в Viber клієнти ПУМБ можуть оформити електронний поліс страхування для автомобілів.

«Глобальна діджиталізація — серйозний виклик для банківського сектору. Все більша кількість сервісів, в тому числі фінансових, стає доступною через мобільні додатки. Саме тому ПУМБ вирішив йти на території, які звичні і зручні для наших клієнтів. Ми шукали можливість, яка б дозволила в дуже короткі терміни розгортати банківський сервіс на різних платформах в месенджерах. Ми знайшли таке технологічне рішення спільно з нашими партнерами — компанією Middleware Inc. Завдяки цьому ми запустили десятки банківських сервісів в Viber месенджері, а додавання функціоналу в месенджер Telegram зайняло всього два дні», — коментує Сергій Черненко, Голова Правління ПУМБ.

Запуск в короткі терміни банківського сервісу ПУМБ в месенджерах став можливим завдяки створенню спеціальної бот-платформи, що є частиною загальної стратегії «цифрової трансформації», яку банк реалізує з 2016 року. В рамках цієї стратегії ПУМБ спільно з партнером — компанією MiddleWare Inc — розробив власне «цифрове ядро» на базі хмарної технології Corezoid Process Engine, що дозволяє автоматизувати будь-який процес без витрат на написання програмного коду, прискорити цикл впровадження змін в банку.

«Тепер не тільки ІТ-фахівці, а й представники бізнес-напрямків банку можуть швидко і самостійно налаштовувати і змінювати бізнес-процеси, експериментувати з новими ідеями, постійно покращуючи якість обслуговування та підвищуючи ефективність процесів. При цьому ІТ-департамент банку, замість хардкодінга і програмування бізнес-логіки, може зосередитися на розробці необхідної кількості API. Такий розподіл ролей дозволяє уникнути черг на ІТ-розробку і значно прискорює виведення на ринок нових продуктів і сервісів», — коментує Олександр Вітязь, Founder & CEO Middleware Inc.

Коментарі

Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися