Французький автовиробник Renault побудує найбільше в Європі резервне сховище енергії на основі акумуляторів для електромобілів, пише ITC.
Renault побудує найбільше в Європі резервне сховище енергії
Проект Advanced Battery Storage з потужністю 70 МВт і ємністю 60 МВт планують завершити до 2020 року.
Сховище розмістять на декількох майданчиках на території Франції і Німеччини, першими вже на початку 2019 року стануть фабрики Renault в Дуе і Клеоне (Франція), а також колишній вугільний завод в Північному Рейні-Вестфалії (Німеччина).
Всього на трьох ділянках планують розмістити близько 2 000 електромобільних батарей, що сумарно дозволить забезпечити ємність в 60 МВт, чого достатньо для потреб близько 5 000 середньостатистичних європейських домогосподарств.
Основним завданням резервного сховища енергії Advanced Battery Storage стане балансування рівнів вироблення і споживання енергії в різний час доби.
Найпростіший спосіб заощадити на паливі: Кредитні карти для водіїв
Що це дасть: це дозволить збільшити частку енергії, виробленої станціями на основі відновлюваних джерел енергії (сонячна, вітрова, гідро і т.д.). Таким чином енергія, що виробляється сонячними станціями буде запасатися і видаватися споживачам в темний час доби, коли енергоспоживання традиційно зростає.
Акумуляторні батареї для електромобілів будуть встановлюватися в спеціальні контейнери. В системі використовуватимуться як колишні у вживанні акумулятори, які витягли з електромобілів, так і абсолютно нові батареї, які після певного терміну роботи в складі станції будуть використані для заміни акумуляторів в електромобілях, які вже відслужили своє. Розробники зазначили, що станція здатна заряджати свої акумулятори з тією ж потужністю, з якої видають її — 70 МВт.
Нагадаємо, що в липні 2018 року група Renault підтвердила, що вивчає різні проекти з потенційними місцевими промисловими партнерами, які стосуються локалізації збирання в Україні деяких моделей брендів групи.
Коментарі - 10
Да, в Чернобыле, где все равно нельзя жить, и для своих отходов.
Сейчас они отправляются в РФ, и мы за это платим (что тоже по идее ''зрада'').
в европу также газ поставляет катар, египет, нигерия, норвегия + добывается еще и в самой ес
Почти 1/3 — это не мало.
Рост цен на нефть ещё больше подстегнёт и ускорит переход на электромобили в той же Европе.
«это позволит увеличить долю энергии, выработанной станциями на основе возобновляемых источников энергии (солнечная, ветровая, гидро и т.д.). Таким образом вырабатываемая днем солнечными станциями энергия будет запасаться и выдаваться потребителям в темное время суток, когда энергопотребление традиционно возрастает.»
а всего-лишь экологически чистый транспорт на основе возобновляемых источников энергии.
Ну а то, что в результате такого перехода потребление нефти должно снизится — это всего-лишь побочный эффект.
Тому для Європи перехід на електро — це боротьба як за екологію так і проти нафтозалежності одночасно.
«побочный эффект» від масового переходу на електро дуже вдарить по країнам-бензоколонкам і може змінити політичні розклади в світі.