H&M вирішив змінити концепцію — рітейлер більше не буде орієнтуватися на масовість продажів. Про це пише liga з посиланням на Reuters.
H&M вирішив підвищити ціни на товари
H&M почав тестувати новий формат роботи магазинів: менше товарів, але більше одягу з лінійок «Trend» і «Premium Quality». Ціни на ці товари вищі. Наприклад, якщо зазвичай шкіряні куртки коштують близько 100 доларів, то куртки лінійки «Premium Quality» — майже 400 доларів.
Як зазначив головний виконавчий директор мережі Карл-Йохан Перссон, стоїть завдання продавати більше з меншими витратами і робити це економічно ефективним способом.
«Ми повинні підняти рівень якості в цілому — товарів буде менше, але представляти потрібно краще», — додав він.
Зміна концепції збільшить продажі і прибуток, зазначив керівник відділу розвитку бізнесу та онлайн-напрямку H&M Деніел Классон.
Нові підходи планується впроваджувати і в інших магазинах.
Коментарі - 3
Идея перехода H&M в более дорогой сегмент не как не вяжется с их восприятием. За 400 дол у них куртки никто не купит, пойдут в Дизель, Массимо Дути и т.д.