7 вересня виповнився рівно місяць з того часу, як стартував новий проект «Мінфіну» — «Народний рейтинг». Він відображає думку наших читачів про якість обслуговування в українських банках.
«Народний рейтинг»: які банки отримали найвищу оцінку читачів
З початку серпня наші читачі поскаржилися «Мінфіну» на банки 240 раз. Ми допомогли вирішити майже 100 проблемних ситуацій.
Лідери та аутсайдери
За місяць десятка лідерів рейтингу не змінилася. На першому місці як і раніше monobank, на другому і третьому — Таскомбанк та Кредит Дніпро.
Переставлення відбулися в другій десятці банків. Альфа-Банк, наприклад, піднявся з 13 на 11 місце, Креді Агріколь Банк — з 14 на 13-е, а Укрсиббанк — з 18 на 17-е.
Найбільше погіршилася позиція Ідея Банку — він перемістився з 11 на 14-ий рядок. Сбербанк посунувся з 17 на 18-е місце.
Рейтинг будується на відгуках користувачів порталу — за 8 років їх накопичилося на сайті більше 70 000. Дослідження дає можливість оцінити якість обслуговування в банках. Оцінки фінустановам виставляють самі читачі.
«Мінфін» зараховує тільки реальні відгуки, засновані на особистому досвіді читачів. Ми ретельно перевіряємо кожну думку. Якщо її достовірність викликає сумніви, модератори сайту запитують додаткову інформацію. Користувача можуть попросити надати фотографії документів, скан касового чека, ім'я співробітника банку, який поводився некоректно і т. д.
У рейтингу беруть участь банки, у яких накопичилося 100 і більше підтверджених відгуків. Зараз таких налічується 21. Станом на вечір 6 вересня найбільше підтверджених відгуків у ПриватБанку — 4473. За ним слідом йдуть Ощадбанк та Альфа-Банк — 1601 і 1214 відгуків відповідно.
Ще один важливий нюанс: чим старше думка, тим менше її вага в рейтингу банку. Відгуки старше одного року на поточну оцінку практично не впливають. Ми також не враховуємо претензії, які не мають відношення до якості обслуговування або банківських послуг.
Допомога клієнтам
У міру того, як читачі залишають нові відгуки, змінюються і позиції учасників рейтингу. Але у банків є шанс самим вплинути на свою оцінку.
Користувачі, які підтвердили свій відгук на «Мінфіні», можуть заповнити спеціальну заявку на вирішення проблеми, і ми перешлемо її в банк. Якщо фінустанова вирішить питання клієнта, той повідомить про це «Мінфіну» і оцінка його відгуку зросте на 2 бали.
Банки вже почали активно працювати із заявками клієнтів. Всього за місяць вони розглянули 93 претензії. Найбільш оперативно на них реагував ПриватБанк. За місяць він встиг закрити 22 претензії читачів. Альфа-Банк розглянув 19 заявок, Ощадбанк — 18.
Коментарі - 10
Новых отзывов нет, старые отзывы по вашей методике должны корректироваться в сторону уменьшения веса:
2018 год — 2 отзыва
2017 год — 12 отзывов
По более ранним отзывам даже истёк срок исковой давности, а вы их до сих пор принудительно учитываете, чтобы Проминвестбанк «светился» в народном рейтинге.
За весь период всего 103 учтённых отзыва и вы умудряетесь держать этот банковский труп в первой десятке, вместо того чтобы вообще исключить его из рейтинга — неужели это персональная дань от Минфина госпоже Рожковой.
Кстати, по тому же Мегабанку — у него 127 отзывов по вашим данным, и отзывы поступают с завидной периодичностью — а в рейтинге он отсутствует…
«а по опыту Хрещатика к слухам стоит прислушиваться»
Правильнее опираться на факты, а не прислушиваться к слухам.
А факты говорят о том, что банк Хрещатик до своего краха около полутора лет почти ежемесячно получал рефинанс от НБУ и на этом рефинансе он собственно и жил…
Монобанк (Универсалбанк) пока справляются с клиентскими платежами без рефинанса НБУ и даже умудряются соблюдать нормативы — поэтому нет причин для распускания слухов.
Значит хоть кто-то знал заранее…
Хотя там и так всё ясно было — один месяц банк не получил рефинансирование и автоматически умер…